هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

دانلود بازی های سگا

دانلود بازیهای سگا

    

دانلود بازی   مبدل بازیهای سگا در پایین

حجم : 340 کیلو بایت

اینم همه بازی های فوتبال سگا برید حال کنید

 

         FIFA International Soccer Screenshot

برای دانلود همه مجموعه برید ادامه متن



 

فیفا اینترنشنال

Download

0.96MB


 فیفا ۹۵

 


Download

 1.12MB


فیفا ۹۶

Download

1.10MB


فیفا۹۸

 Download

 

فیفا ۹۹


Download

(1.10MB)

فیفا ۲۰۰۰ ( اخرین فوتبال سگا بود)

Download
1.07MB

               



 

دانلود بازی

حجم : 365 کیلو بایت

اینم از اون بازی های فکری و جذابه که به نظرم ارزش دانلود رو داره

      
 

دانلود بازی

حجم : 1.175 مگابایت

اینم بازی بسیار زیبا و جذاب  کماندوییه

 

                   

دانلود بازی

حجم : 338 کیلو بایت

 

تو این بازی هم باید جوجه هارو نجات بدید فک کنم همه با این بازی آشنا هستید

             

 
 

دانلود بازی

حجم : 41 کیلو بایت

اینم رامبو 3 سگا که خیلی باحاله

 

              

دانلود بازی

حجم : 187 کیلو بایت

اینم بازی معروف کشتی کج که درخواستی بود

 

          


دانلود بازی

حجم : 3.34 مگا بایت

اقا برید حال کنید ان بازی رو یادتونه ؟ اخر بازی اکشن بود حالا هم خیلی باحاله برید حالشو ببرید

 

                 

 

دانلود بازی

حجم : 1.36 مگا بایت

خوب چند وقتی بود بازی از این سبک نذاشته بودم هلیکوپتر جنگی

                

 



 

دانلود بازی

حجم : 345 کیلو بایت

یه بازی بامزه مرحله ای در عین حال سخت

 

                         

دانلود بازی

حجم : 764 کیلو بایت

           

این بازی به این صورته که شما گشت دریایی هستید و یه مجرم رو تعقیب میکنید

 

              

 


برای دریافت کلیک کنید

حجم : 306 کیلو بایت

 

فیلم پلیس اهنی رو یادتونه ؟ اینم بازیش

            

 

دانلود بازی

حجم : 1.61 مگابایت


اینو حتما بگیرید واقعا جالبه بازی پسر جنگل

 

                  

دانلود بازی

حجم : 1.332 کیلو بایت


مورتال کمبات 3  اینم از اینکه که میدونم خیلی طرفدار داره

 

                      



دانلود بازی

حجم : 3.21 مگابایت


یه بازی مرحله ای باحاله که به دانلودش می ارزه

                

دریافت بازی

حجم : 938 کیلو بایت



 فوتبال گزارش گر خیلی باحاله من که خیلی دوستش دارم

                                    

 


دانلود بازی

حجم : 1.185 مگابایت



علاقه مندان به تام و جری اینم بازی موش گربس که که هرکدومو انتخاب کنید باید با اون یکی بجنگید من که همیشه موشو بر مبدارم با پتک میزنم تو سره تام

 

                      

 



 

دریافت بازی

حجم : 507 کیلو بایت


بازی فوق العاده قشنگیه

 

                             

دریافت بازی

حجم : 1.96 مگابایت


اینم از نظره من باحاله توضیحش سخته از همین بازی های مرحله و خیلی جذابه

 

                        

دریافت بازی

حجم : 345 کیلو بایت


به به ببینید چی براتون گذاشتم می دونم تقریبا 90 درصدتون این بازی رو میشناسید و دوست دارید نینجا با سگش واقعا بازی قشنگیه


 

                      

دریافت بازی

حجم : 354 کیلو بایت

بازی شورش در شهر 3 که همه میشناسید دیگه

 

                 

 

دریافت بازی

حجم : 1.662 مگا بایت


یه بازی اکشنه که وظیفه شما نابودی دشمنان و نجات اسرا می باشد معروف به آلن


 

                    

دریافت فایل

حجم : 313 کیلو بایت

توی بازی های جنگ هوایی این از مشهورترین های سگا بود

 

                        

دریافت بازی

حجم : 224 کیلو بایت

یه بازی مرحله ای مال زمان ادمهای اولیه

 

                    

دریافت بازی

حجم : 622 کیلو بایت



مجموعه 3 بازی باحال

 

                    

                    



 

دریافت فایل

حجم : 552 کیلو بایت

این بازی رو خیلی خیلی دوست دارم ماشین پلیس که باید دنبال دزدا بکنی خیلی باحاله البته از نظر من 3 تا ماشین هم داره که هر کدومو خواستی انتخاب میکنی

 

                      



 

دریافت بازی

حجم : 225 کیلو بایت

اینم بازی مرحله ای هست اما از نوع باحالش

 

                   

 



 

دریافت بازی

حجم : 647 کیلو بایت

حتما با این بازی اشنایی دارید از بهترین بازی های زمان خودش بود این هم درخواستی ایمان بود

 

                      

 



 

دریافت فایل

حجم : 626 کیلو بایت

این بازی خیلی باحاله شخصیت های بازی خرگوشو یادتونه ؟ این بازی هم فوتباله هم بسکتبال اما بازیکناش شخصیت های بازی خرگوش هستند خیلی باحاله حتما دانلود کنید و لذتشو ببرید

 

                       



 

برای دریافت کلیک کنید

حجم  :  570 کیلو بایت

بازی معروف علاالدین نیاز به توضیح بیشتر نداره

 

              

 



 

برای دریافت کلیک کنید

حجم  : 1.13 مگابایت

بازی فوتبا لیست ها که همه با نام سوباسا یا کاکرو میشناسن یادش بخیر بچه گی ها فیلمشو نگاه میکردیم بعد با بچه ها تو کوچه جمع میشدیم سعی میکردیم مثل شوتای سوباسا بزنیم

 

                       

 

 



 

برای دریافت کلیک کنید

حجم  : 340 کیلو بایت

اقا دیگه کم اوردم همین توضیح دادن بازی ها هم سخته اا

واسه همین توضیح نمیدم اما بگم خیلی بامزس حجمشم خیلی کمه پس حتما بگیرید

 

                   

 



 

برای دریافت کلیک کنید

 

حجم  : 298 کیلو بایت

یه بازی دیگه از جنگهای هوایی اما خداییش این یکی گرافش یه طور خاصی بود که به دل من نشست فکر کنم ارزش دانلود رو داشته باشه

 

                  



 

برای دانلود کلیک کنید

 

حجم  :  257  کیلو بایت

اینم یه بازی بکس دیگه برای علاقه مندان به اینطور بازی ها

 

                       



 

برای دریافت کلیک کنید

حجم :473 کیلو بایت

اینم که مشخصه چیه فوتبال یادش بخیر اون وقتا با این فوتبال دورانی داشتیم اا

 

                

 

             



 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

حجم : 716 کیلو بایت

یه بازی جنگی باحال براتون میزارم لذشتشو ببرید

 

              

 



 

برای دانلود کلیک کنید

حجم  :694 کیلو بایت

اینم از اون بازی های معروف بود بازیه جالبیه

 

                   

 



 

دانلود بازی

حجم : 621 کیلو بایت

فیلم لیون رو یادتونه ؟ همون شیر کوچولو اینم بازیشه

 

                    

 



 

دانلود بازی

حجم : 1.54 مگا بایت

اینم شماره 2 همون پلنگس

 

                   

 



 

دانلود بازی

حجم : 422 کیلو بایت

توضیحی ندارم فقط بگم که من خیلی دوستش دارم الانم داشتم بازی میکردم گفتم رو سایتم بزارم

                  



 

دریافت بازی

حجم : 284 کیلو بایت

به نظر من توی بازی های بسکتبال سگا این از همشون قشنگتره

 

                



 

دریافت بازی

حجم : 2.16 مگابایت

محبوبترین بازیه سگا که دیگه توضیح نداره

 

                   



 

دانلود بازی

حجم : 1.260 مگابایت

بازی بسیار زیبا و جذابه لاک پشت های نینجا

                   

 



 

دانلود بازی

حجم : 626 کیلوبایت

این بازی هم کارتونش یه زمان نشون می دادن خیلی باحال بود یه گرگه بود که دنبال یه پرنده می کرد

                            

 



 

دانلود بازی

حجم : 598 کیلو بایت

کارتون میو میو رو یادتونه ؟ اینم بازیش

                      

 



 

دانلود بازی

حجم : 1.95 مگابایت

برای اجرای بازی شما نیاز به تبدیل کننده سگا دارید

دانلود

  راهنمای استفاده از تبدیل کننده :

پس از دریافت تبدیل کننده ان را از حالت فشرده خارج کنید سپس گزینه fusion.exe را اجرا نمایید در صفحه باز شده از منوی file گزینه load gnesis/32xrom را انتخاب کنید حال بازی مورد نظر را انتخاب کرده و از ان لذت ببیرید


نظرات 70 + ارسال نظر
هوشنگ سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ

اقا ۲ سوال:
۱-این بازی ها تو ویندوز ایکس پی اجرا میشن؟
۲-من خواستم دانلود کنم پسوورد خواست؟
لطفا جواب ها رو برام ایمیل کن.

آره تو ایکس پس هم اجرا میشن فقط مبدل رو از پایین صفحه دانلود کن

MOHSEN جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ

in bazi password mikah فیفا ۲۰۰۰ ( اخرین فوتبال سگا بود) passworsashomidid

سلام پاسوورد رو فردا براتون میذارم

[ بدون نام ] شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

mer30

گمنام جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ http://sepahanrayaneh.iranblog.com

پسوورد رو لطفا تو وبلاگتون بزارید مچکرم

پسورد کدوم ها رو؟

محسن دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

دمت گرم

ممنون

فرشید جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.farshed-system.blogfa.com

میتونی بازی بتمن بزاری

چشم

حسین دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:22 ب.ظ http://moein-pic.blogfa.com

سلام.بابا دمت گرم خیلی ممنون فقط اگه می شه اون بازی که
باید جوجه ها رو جم کنی رو با پسوند smd بذازی چون هر کاری کردم از سوند rar به سوند smd تبدیل نشد.ممنون.

ارش جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://0258.blogfa.com

ممنونم از این که خاطرات گذ شتمو زنده کردی

فرشید چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.baargard.blogfa.com

سلام دوست عزیز

مرسی زحمت شما

من بازیها رو دانلود می کنم

تبدیل کننده را دانلود می کنم

همون راهی که می گین من میرم

ولی باز هم بازیها اجرا نمی شن

اگه راهنمایی کنید ممنون می شم

مرسی

محمد پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 ق.ظ http://physicsebook.blogfa.com

مرسی .خیلی باحال بود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:01 ب.ظ

بابا پسورد بازی فیفا رو بزار

رضا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

مدتی بود دنبال این جور بازیها میگشتم
واقعا دستتون درد نکنه .عالی بود

خوهش میکنم قابل شما رو نداشت

مجتبی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

حال کردم منو یاد دوران کودکیم انداخت اگه میشه بازیهای PS2 بذاری ممنون میشم.

سلام اجرای بازیهای PS2 رو کامپیوتر به این راحتی نیشت 6 ساله برترین برنامه نویسان جهان دارن روش کار میکننن هنوز فقط 60 درصد بازی ها رو به طور کامل اجرا میکنه!البته من بازیharvest moon save the homelandرو رو این مبدل کامل بازی کردنم میخوام بگم که بیخیال بازی پلی 2 زو کامپیوتر شو حداقل دانلودش که نمی ارزه چون هر بازی پلی 2 حداقل 1 گیگه به غیر از او بازی که من تو سایت گذاشتم

mojtaba شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ

لطفا بازی شورش در خیابان 2هم بگذارید

در گوگل سرچ کنید پیدا میشه اگه نکردید بگید میذارم

وهاب دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.wwe-legend.tk

سلام
دو بازی آخر دانلود نمیشه

احسان چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.kamyabmobile.blogpars.com

دمت گرم عالی بود توپ
میخواستم بگم بازم بذارین

مجتبی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ

اقا خیلی ممنون خیلی باحالی

رضا چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

خیلی عالی بود.دمت گرم.
راستی چرا بازی نینجا تو لیست بازیها نمییاد؟ اگه جواب بدی ممنون می شم.
(اگه میشه اون بازی سونیک با روباه رو هم بذارید)

Dr TJ جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ق.ظ http://DrTJ.blogfa.com

سلام
وبلاگ واقعاً باحالی داری... ایشالا که بهتر هم بشه...
آقا واقعاً دستت درد نکنه
تمام خاطراتی که داشتیم و یادمون رفته بود زنده کردی
دمت گرم... خیلی حال دادی
واقعاً عجب دورانی بود... یادش بخیر...
شاد باشی همیشه
خدا حافظ

حمید پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ

درود بر شما. من دیشب چند تا بازی قشنگ از وبلاگ عالیتون را گرفتم. اما بازی پلیس آهنی را اشتباهی لینک شینوبی زدید. درستش کنید لطفن!

Mohammad شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://naeinpatogh.blogfa.com

دستت درد نکنه ولی اگر یک خط چین میذاشتی بین بازیا لینک دانلوداش قاطی نمی شد
چند بازی را اشتباهی دانلود کردم

سامان داکوتا شنبه 7 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ب.ظ

بازی کامیکس را مسشه بذارین من دیونه این بازی ام

جعفر جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ

دستت درد نکنه.
خیلی ازت ممنونم

جلیل چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ق.ظ http://jalerheme.blogfa.com

مرسی دمد گرم حدودن همشو دانلود کردم
ببخشید اگه تونستی بازی بمبر من رو برام بزار مرسی
آخرشی

[ بدون نام ] شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

دمت گرم خیلیباحالی

ایرج یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ

سلام ، واقعا ازت ممنونم . بازی ها فوق العاده بودن . فقط یه سوال ، می خوام دکمه های بازی کشتی کج رو روی دسته ( جویستیک ) تنظیم کنم . هر کار میکنم نمیشه ، می تونی لطف کنی راهنماییم کنی ؟؟؟ ممنون میشم ...

سلام دوست من
ببین برو تو option
set config
بعد
Conrollers
اونجا یه کشو داره بازش کن و به جای کیبورد دسترو انتخاب کن بعد جوی استیک رو انتخاب کن بعدش رویDefine بغلش کلیک کن بعد برنامه میپرسه که برای مثلا جهت بالا در دسته سگا شما چه کلیدی ر. از روی جوی استیک میخوای شما هم جهت بالا ی دسته رو بزن بعد پایین بعد .........
وقتی همه رو زدی ok رو بزن برو وارد بازی
اگه هر بازی از سگا خواستی یا کنسول دیگه فرق نداره (میکرو .پلی1.نیتندو64 و............) بگو واست بذارم

علی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

کلا دمت گرم.

Evin یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:22 ب.ظ

خدایی دمت گرم تمام خاطرات دوران بچگیم زنده شد . یادش به خیر چقدر با این بازیا حال میکردیم

حسین سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

چه جوری از حالت فشرده در بیارم

صفی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.take-money-free.blogfa.com

سلام داداش خیلی گلی.به اندازه تموم خاطراتم ازت ممنونم به خاطر این بازی ها و کار قشنگی که انجام دادی . خاطراتم و واسم زنده کردی. مرسی مرسی مرسی .تشکرم ازت تمومی نداره ولی چه کنم که عمرم پایان داره.بازم ممنون.

سلام داداش
خواهش میکنم
اگه هر بازی از هز کنسولی(سگا میکرو نیتندو آتاری.........)
خواستی بهم بگو

سعید شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ

دمت گرم سالار.

عذت زیاد

arsalan سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ

سلام خوبی دوست عزیز جان خیلی سالاری به خدا سایتت محشر بود دومت گرم

محمود سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ

لطفا بازی لاک پشت های نینجا را در وین زیب قرار بده تا بتوانم آن را از طریق مبدل سگا اجرا کنم تشکر

حمید سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ

من خیلی وقته که دنبال فیفا ۹۵ میگردم حالا که ژیدا کردم نمیتونم دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید چرا نمیشه

محمد پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ق.ظ

اقا اگه میشه بازی street fighter 2 رو هم بذارید تو سایت خیلی قشنگه ممنون از سایت خوبتون

محمد پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ق.ظ

سلام سایتت توپه به مولا
فقط میخواستم بدونم سوباسا ورژن بالا تر از این نداره؟اگه داره بذارین اگرم نیست چند تا بازی جدید دیگه بذارین به هر حال خیلی ممنون

[ بدون نام ] جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

پسوورد تبدیل کننده ی سگا رابزار

رضا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
اسا این بازی پسر جنگل دانلود نمیشه !!
دمت گرم یه کاری کن

به همه درخواست ها در اسرع وقت ژاسخ داده میشه

سلام پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ http://fld.eu5.org

لینک شما به عنوان لینک همکار ذخیره شد لطفا مارا با عنوان لینک کنیدfld.eu5.org
و بجای مبدل سگای خود از این مبدل سفارشی و فارسی استفاده کنید
با ذکر منبع لطفا و در پایان خسته نباشید بخاطر وبلاگ غنی تان.
لینک مبدل فارسی سگا fld.eu5.org/downloadsega.html

جشم

reza دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام آقا با تشکر از وبلاگتون میخواستم بگم به جای این مبدل از مبدل سفارشی و فارسی شده استفاده کنید http://fld.eu5.org/persian/persian%20emulator.rar

سلام
نمیخوام کارتون رو بی ارزش کنم
ولی مبدل با زبون اصلیش باشه بهتره
اگه مثلا مشکلی پیش بیاد بفهمیم چی میگه!
زبون رسمیشو ول کنم فارسیو استفاده کنیم؟
خیلی ممنون بابت پیشنهادتون ولی به نظر من زبون اصلی باشه بهتره
یا علی

elham joooooon یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

kheli toop boood. mer30 joojoo. ghorbone you beram. dame to ba tebiyan hot . man elham 18 sale az tehran.

خیلی لطف داری الهام جون
خوشخالم که خوشت اومده

matin سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ

javascript:void(0);

کوروش پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

فکر کردی هنر کردی که این بازی ها رو رفتی از سایت های خارجی دزدی هه من که میدونم دزدی خجالت بکش بچه

LOL
برادر چه فرقی میکنه
الان اینا رو من خودم که درست نکردم یا شما!
رو آپلودسنتز خارجی هست هم امنیتش بیشتره هم برای همیشه هست
الان خودم آپلود کنم 2 روز دیگه پاک شه شما راضی میشی؟

mohsen چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

داداش عالی بود.دمت گرم.ایشالا بر و برکت ببینی

خواهش وظیفه بود داداش

محمد یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

آقا این تبدیل کننده دانلود نمیشه

درست کردم

محمد یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ق.ظ

http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.4shared.com%2Ffile%2FxuiSFFh2%2FFusion34__segagamepersianblogi.html&ei=kzGzTdqrF9CSOrjpkIUJ&usg=AFQjCNEhm61kh1Fga-fI8VcBhN2aWYaKPw&sig2=-k2fSo-YL11XcwcW4IDSTQ

این لینک دانلود تبدیل کننده از 4shared هستش. چون لینک شما مثل اینکه مشکل داشت, گذاشتم بچه ها بدونن. دمت گرم. خیلی دنبال بازی کشتی کج میگشتم.

محمد سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.hibibhoora.com

پس رمز فایلهای زیپ چرا نذاشتی

گوگول شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ق.ظ

آقا عالی بود مرسی متشکر وری ماچ آی لاو یو گوبای !

سارا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام میشه بازی پوکوهانتس سگا رو هم واسم بزارین ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد