هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

ادیت ۲

سلام امروز صفحا اول بازی از کاکا و تیم میلان رو گذاشتم به در خواست بعضی از دوستان

در ضمن هر چی میخواید بگین تا بذارم اگه هر گونه سوالی در مورد pesبود من هستم

امیدوارم با نظرات خود ما را در بهتر شدن وبلاگ یاری کنید

دانلود کنید

http://www.nichost.ir/uploads/1198780637.zip

 

 

 

سلام امروز وقت پیدا کردم دوباره آپ کنم

صفحه اول بازی مربوط به تیم بایرن مونیخ وستاره مسلمان این تیم فرانک ریبری که آقا مرتضی درخواست کرده بود

 دانلود کنید ولی نظر یادتون نره!!!

 

 http://www.nichost.ir/uploads/1198216941.zip

 

آرم شبکه سه به همراه  اسکوربورد لیگ برتر

دانلود کنید

بانظرات خود ما را در بهتر شدن وبلاگ یاری کنید

http://www.nichost.ir/uploads/1198240026.zip

 

آقا حامد هم آخرین ورژن نرم افزارDKZStudioرو که برای تغییر صدا وگزارش بازی است خواسته بودند

که براشون میذارم

http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=4118

 

             ادیت PES2008فقط در اطلس سافت

 

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
میثم شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.konami.tk

سلام اقا علی کارتون خوبه ادامه بدهید امیدوارم موفق و سر بلند باشید

salam meysam jon mamnoon ke sar zady
site to ham khieyli bahaleh
felan ya ali

hamed شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com

مرسی علی آقا سر فرصت آموزشش رو هم بنویس (dkz)

سلام آقا حامد نرم افزار دی کا زد در ساکر6 همه کاره بود ولی در 2008 فقط نقش
تبدیل کننده فایلهای صوتی رو داره اول صدای یکی از بازیکنان رو بگید وصداتون رو ضبط
کنید(یا صدای گزارشگر تلویزیون) بعد فایل های ضبط شده رو درون یک
پوشه قرار بدید ودی کا زد رو اجرا کنید بعد مسیر زیر رو برید
Utiliy>ADX_WAV Converter
وبعد یک کادر میاد که دو صفحه داره در قسمت اول آدرس پوشه ای که فایلهای گزارش رو گذاشتید بدید
در قسمت دوم مکانی رو که میخواین فایلهای تبدیل شده در اونجا ذخیره شن رو بدید
بعد از دو کلیدی که در پایین کادر وجود دارد سمت چپ رو بزنید تا فایلها به فرمت قابل قبول برای بازی تبدیل شوند
سپس با برنامه
AFS EXPLORER
فایل های صدای بازی که در پوشه محل نصب بازی قرار دارد رو باز کنید
و روی فایل های صوتی راست کلیک کنید و گزینه
open file with>sound player
رو کلیک کنید و همین جوری دنبال اسم بازیکنی بگردید که میخوان صدای مورد نظررو روش جانشین کنید
وقتی پیدا کردید روش راست کلیک کنید وگزینه
Import
رو بزنید وآدرس فایلی که با دی کا زد تبدیل فرمت کردین رو بدید دیگه کار تمومه
فقط بر روی زبانه
File>update
کلیک کنید ومکانی غیر از پوشه محل نصب بازی رو بدید و اینتر رو بزنید
سپس فایل ایجاد شده رو با فایل اصلی در محل نصب بازی جایگزین کنید
اطلس سافت
علی اطلس

پرهام یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.ss10.blogfa.com

سلام عزیز ترو خدا بیشتر بگذار ولی اینا عالی بود

چشم حتما بیشتر میذارم آقا پرهام

محمد یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://football67news.blogfa.com/

سلام
ممنون از این ادیت ها
میشه صفحه اول و منو بازی با عکس کاکا و تیم میلان رو بزاری

سلام محمد جون حتما میذارم هم منو وهم عکس اول بازی برای میلان وکاکا بهم سر بزن
با تشکر علی اطلس

مجید دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام.خسته نباشیووب خیلی جالبی داری.امیدوارم که موفق باشی.یه سوال اشت ماونم اینه که آیا تو می تونی فیس طراحی کنی؟اونم برای PES2008.چون وقتی من تو بازی طراحی می کنم ذخیره نمی شه.چی کار کنم؟

سلام برای طراحی فیس از نزم افزار blenderوoeditاستفاده کن
البته یک کم سخته اگه فیس بازیکن غیر ایرانی خواستی بگو تا بذارم
چون من از فوتبال ایران متنفرم و خودم از تمام بازیکنان لیگ بهتر بازی می کنم ولی در ایران حق همه ضایع میشه
بهم سر بزن اگه فیس خواستی بگو

جابر سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام
یه سوال داشتم آیا فایل pes2008patch1.20 رو گرفینه و نصب کردین اگه این کارو کردین لطفا مراحلشو بگین من گرفتمش ولی نصب نمیشه میگن این فایل خیلی تو gameplay بازی تاثیر میزاره

نه من نگرفتم معمولا گیم پلی pesخوبه و نیاز به دستکاری نداره حالا اگه آموزش نصبشو میخوای لین دانلودش رو بهم بگو تا منم دانلود کنم وبهت آموزشش رو بگم

اردشیر صالحی چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ

اینجوری نمیشه که سالی یه بار آپ میکنه زور آپ من

دمت گرم

سلام آقا اردشیر چشم سعی میکنم زودتر آپ کنم چون فصل امتحاناته دارم
درس میخونم ولی چشم در ضمن هرچی میخوای بگو حتما میذارم عزیز

جابر چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام
اینم لینکش
http://dl.konami-europe.net/PES2008Patch1_20.zip

سلام آقا جابر من از اینترنت دیال آپ استفاده میکنم و نیموتم فایل با این
حجم رو الان دانلود کنم ولی تا دو سه روز آینده هر جور باشه دانلود میکنم وبهت میگم (حتما تا دو سه روز دیگه بهم سر بزن)

امیر پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ق.ظ http://pes8-edit.blogfa.com

علی جان ممنون میشم انجان بدی.(کاری که بهت گفتم رو...!)

سلام
هر سوالی بود ما در خدمتیم

مریم جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.whoknows.blogfa.com

سلام عزیز

اپ کردم

بیا ببین چه خبره

ممنون که سر زدی

علی جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام من چند تا ادبورد و اسکوربورد با پسوند pngدرست کردم.فقط نمیدونم چطوری به bin تبدیل کنم که با ggs ایمپورت کنم.اگه میشه یه راهنمایی کن.اگه راه دیگه ای هم هست بگین.

سلام ابتدا برنامه ggs رو باز کنید سپس فایل cv_1 رو باهاش باز کنید
سپس روی فایل adboards_38 کلیک کنید تا ادبورد های بازی نمایش
داده شوند روی آنها کلیک کرده تا تصویر آن ها در کادر وسط برنامه به نمایش در آید سپس تصویر راست کلیک کرده و گزینه یopen رو بزنید
و ادبوردی رو که خودتون درست کردید رو باز کنید تا در کادر ظاهر شود
سپس بوسیله موس آن را در جای یکی از تصاویر پایین قرار دهید تا با آن جایگزین شود همین مراحل را برای همه ی تصاویر دنبال کنید
سپس بر روی فایل adboards_38 و 39راست کلیک کنید و گزینه
Export Selected files toرو کلیک کنید وسپس آدرس محلی رو که
میخواین فایل bin شما اونجا باشه رو تعیین کنید وبعدش گزینهsave رو
بزنید دیگه کار تمومه
اگه سوالی بود بهم بگید
با تشکر علی اطلس

علیرضا یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ

دستت درد نکنه عالیه

ممنون که سر زدی آقا علیرضا بازم بیا اگه چیزی خواستی بگو تا بذارم

حامد یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com

سلام علی آقا .
فکر کنم که rs_e در پوشه ی ایمیج pes 2008 برای صدا باشه.

من این پوشه رو باز کردم ولی فقط نوشته unnamed 1..2..3

الی آخر ولی معلوم نیست کدوما برای کدوم بازیکنه.

راهنمایی کن که پوشه ی صدا رو درست رفتم و اگه اره یه خورده

درباره ی اسمهای بازیکنا که کجا هستند بهم بگو ممنونم

سلام آقا حامد شما برای شتیدن اسم بازیکنان به نرم افزار AFS Explorer
نیاز دارید اول فایل رو باهاش باز کنید بهد روی فایل مثلا unnamed4436
راست کلیک کنید و گزینه open file with>sound playerرو کلیک کنید تا اسم بازیکن رو بشنوید باید بگردید دنبال اسم یک بازیکن در سه حالت یکی حالت
عادی ودیگری حالتی که باهیجان گفته ویکی هم حالتی که با andگفته شده
بهدش صداتون رو باخاش عوض کنید البته باید دنبال اسم بازیکن مورد نظر
بگردید نا پیدا کنید اگر هم من گیر آوردم براتون میذارم
با تشکر
در ضمن فایلrs_e مال صدای بازیکناست

جابر سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام
آقا ما هنوز تو کفیم بلاخره نفهمیدی اون پچو چجوری نصب میکنن
دمت گرم یه جوابی بده

سلام من پچ رو دانلود کردم این پچ روی پی ای اس ما نصب نمیشود
چون کرک نشده است من خودم وقتی خواستم نصب کنم ارور زیر رو داد

faild to complete th instaltion

قاسم سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://tavos.blogfa.com

سلام نمیشه واسه ساکر ۶ هم مطلب بزاری ما که با گرافیک ۱۲۸ نمتونیم ۲۰۰۸ رو نصب کنیم و بازی کنیم.
اگه میشه بگو چجوری میشه تو ساکر ۶ عکس صحفه اول رو عوض کرد البته من همه برنامه های ویرایش ۶ رو دارم ولی اگه شما راهنمایی کنین عالی میشه.کامل بگی که دیگه همیشه دعاتون میکنیم.

سلام اگه ساکر 6 گیر آوردم برات میگم ومیذارم اگه هم نتونستم از یه جایی
برات میذارم آموزش رو
با تشکر
علی طالس

سعید دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.4khane.blogfa.com

سلام میخواستم بدونم این پچارو چه جوری درست میکنی

سلام
منظورت کدو پچه؟
بگو کدوم رو میگی تا بگم
با تشکر
علی اطلس

محمد حسین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام.خواهش می کنم به من کمک کنید.من نمی تونم توپ های جدید رو وارد بازی کنم.چون اصلا اسم هشون به هم نمی خورن خواهش میکنم به من کمک کنید.اگه میشه کامل توضیح بدید.من بدبختم>>>>.....>>>>>

شما باید بعد از دانلود فیل مربوط به توپ اونو از حالت زیپ خارج کنی
یعد باید نرم افزار گیم گرافیک استودیو رو باز کنی و بعد فایل cv-1رو وارد
برنامه کنی بعد گزینه Deferred Mode رو در برنامه کلیک کنی که در بالای کادری که عکس ها در برنامه به نمایش می آیند وجود دارد
بعدش هم روی فایل های مربود به توپ در برنامه گرافیک استودیو راست کلیک کنی و گزینه Import a file over this one رو بزنی وقت همه توپ ها رو گذاشتی گزینه Apply Changes and rebuild رو بزنی تا برنامه فیل رو دوباره
باز سازی کنی
تمام شد

امید عصار دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.omidantop.blogfa.com

امیر شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ق.ظ

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون

میشه صفحه اول و منو بازی با عکس میشائیل بالاک و تیم ملی

آلمان رو بزارید.

لیئدحخ سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ

hala che farghi mikoneh mosalmoon ba gheyre mosalmoon?!!!?

خیلی فرق میکنه

[ بدون نام ] شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد