هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

نرم افزار3d-analyze

سلام امروز یه نرم افزار توپ آوردم که خیلی محشره حتما همه تون خسته شدید از این که بازی رو رو حالت 60hzبازی کردید چون این حالت چشم رو خسته میکنه کار این نرم افزار اجرای بازی درحالت100hzهست!!پس دانلود کنید تا از دست نرفته بعد اجراش کنید و گزینه selectرو بزنید و آدرس فایل اجرایی بازی رو بدید بعد گزینهForce 100 hzرو در پایین برنامه کلیک کنیدو بعد گزینهRun
رو بزنید وحالشو ببرید  (عکسی از محیط برنامه)
 
دانلود کنید
نظرات 6 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://pes-2008.blogfa.com

سلام من آپ کردم.

..........................
علی جان لینک دانلودش کو؟؟!!!
.......................
راستی برای صداها هم ممنون با گیم گرافیک جایگزین کردم

درست شد خیلی باحاله واقعا ممنون ..

این هم لینک دانلود یه سری شماره ی صدای بازیکنان برا

خودت دانلود کن دو سه کیلو بایته

http://www.nichost.ir/uploads/1199309975.txt

ممنون که سرزدی حامد جون
ببخشید اونقدر سرم شلوغه که فراموش کردم لینک دانلود رو بزارم
الان لینک رو گذاشتم
راستی اگه بازم مشکلی بود من هستم
راستی من دانلود کردم
چند تا نکته:
۱-اسم تمامی بازیکنان در فایلrs_e.img هستش پس بیخودی دنبال
اسم در فایلهای دیگه نگرد
۲-سهی کن اسم بازیکنان رو در هر سه حالت پیدا کنی وبگی
چون اگه الان صدا رو جایگزین کنی بعد با بازیکن شوت بزنی در حالت
هیجانی اسم رو انگلیسی میگه

مرتضی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.blogema.blogfa.com

از کجا دانلود کنم این برنامه رو

ببخشید اونقدر سرم شلوغه که فراموش کردم لینک دانلود رو بزارم
الان لینک رو گذاشتم

مرتضی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

من این برنامه pes argeditor رو دانلود می کنم اما هر چی میخوام نصبش کنم نمیشه چرا
همش error می ده

سلام آقا مرتضی شما باید نسخه یک یا دو نرم افزار
Microsoft .NET Framework
رو داشته باشی تا برنامه نصب شه چون pes argeditor تحت این برنامه
نوشته شده اگه داشتی نصب کن وگرنه از سایت دانلود کن
با تشکر علی اطلس

جابر جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام
این برنامه کار نمی کنه یعنی تو 100 هرتز بازی باز نمیشه
یه سوالی هم دارم اینه که شما راه حلی برای آنلاین باری کردن دارین
ممنون

سلام آقا جابر برای آنلاین بازی کردن شما نیاز به Registration code
و ثبت نام در سایت کنامی دارید (تا حالا امتحان نکردم چون سرعت اینترنت در شهرما ۳۱.۲ است!!!!)
یه سر به سایت کنامی بزن اگه انگلیسیت خوب باشه میتونی ثبت نام کنی

[ بدون نام ] جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام
این برنامه کار نمی کنه یعنی تو 100 هرتز بازی باز نمیشه
یه سوالی هم دارم اینه که شما راه حلی برای آنلاین باری کردن دارین
ممنون

سلام

این مشکل برای من هنوز پیش نیومده
شما باید وقتی روی select کلیک میکنید آدرس فایلPES2008.exe را
در محل نصب بازی بدید بعد روی گزینهForce 100 hz کلیک کنید وتیک دار
کنید
وبعد run رو بزنید حتما اجرا میشه چون من خودم هر روز اجرا میکنم

س - م یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

علی جان به حسین بگو بیاد مسنجر کارش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد