هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

نرم افزار

 
 سلام معذرت میخوام که لینک دانلود خراب بود اینم لینک سالم
 
 
 
 

 
 
نرم افزارMicrosoft .NET Framework که برای اجرای برخی برنامه های ادیت لازمه
 
                 پارت 1
                 پارت 2
                 پارت 3
                 پارت 4
                 پارت 5
                 پارت 6
                 پارت 7
                 پارت 8
                 پارت 9
                پارت 10
                پارت 11
 
 اگه چیزی خواستید بگید تا بذارم
با تشکر علی اطلس
نظر فراموش نشه
 
 
نظرات 22 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

با عرض سلام وخسته نباشید یه سوال داشتم می خواستم یه برنامه بذارید که صدای گزارشگر رو توی بازی بیاره من توی بازی صدای گزارشگر رو ندرام با تشکر

سلام اول شما سیستمتون رو بهم بگید تا بدونم مشکل سخت افزاری
ندارید چون سی پی یو پایین ممکنه باعث این کار باشه وگرنه باید
تنظیمات بازی رو ببینید شاید صدا ی گزارشکر رو قطع کرده باشید
بهر حال برنامه ای برای این منظور وجود نداره باید تنظیمات صدای بازی
نگاه کنید هیچ چیز نباید پاییین باشه یاno نباشه
سیستمتون رو بهم بگید تا بهتون جواب بدم
با تشکر:علی اطلس

محمد جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

با تشکر از دادن پاسخ
صدا های من تو بازی no نیستش
رم من ۱ گیگ هست
سی پی یو ۲.۸ هست و ۶۴ پراسکر
گرافیک هم ۱۲۸ خوبه
اگه میشه لطف کنید جواب بدین

تا حالا این مشکل برام پیش نیومده شما بازی رو حذف و دوباره نصب کن
شاید درست شد اگه نشد ممکنه که از سیستم باشه اگه بازم نشد
ویندوز عوض کن اگه بازم نشد بهم بگو تا هر جور باشه یه راه حلی پیدا
کنم چون الان فصل امتحاناته و سرم خیلی شلوغه حالا این کارایی
که گفتم بکن بعد بهم خبر بده
با تشکر علی اطلس

حامد جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام علی جان. من شانس آوردمنرم افزارMicrosoft .NET Framework

رو تو درایو softwares خودم داشتم.

میگم من تمام آهنگ منو ها رو آهنگ لیگ برتر و گزارش

ورزشی گزاشتم. تو فایل cs هستش خیلی جالبه.

راستی من برای گل زدنها هم صدایه خودمه ولی نمیدونم چرا

برای آفسایدها که جایگزین کردم...هیچ صدایی نمیاد!!!

راستی dkz بود مشکل صداگذاری من.

باید در هنگاک تبدیل یه گزینه رو عوض میکردم.

علی جون میشه پستها رو به فارسی بذاری؟

آخه اون قبلی دو تادفاع وسط رو گذاشته بودی دفاع نفوذی.

یه چیز دیگه علی آقا اگه وقت کردی ...حتما یه منو شوچنکو

میشه

برام درست کنی؟ خداییش ممنون میشم.

منظورم منو کامل( از همون اول که یک دکمه را فشار دهید تا

اونجایی که مثل رکوبا گذاشته بودی)

اگر هم میشه برای قشنگتر شدنش اون جایی رو که تو کارات

مینویسی A T L A S S O F T یه کمی با کلاس تر و کوچیکتر

بنویس.

علی آقا ممنون میشم . میدونم زحمت میشه .اما اگه

ماهی گرفتن رو یادم بدی بهتره که ماهی برام بگیری.

حالا بگذریم فعلا فدات شم اون چیزایی رو که گفتم

درست کن برا دانلود بذار.

واقعا از زحمتهات بینهایت سپاسگذارم.

یه سر هم بزن.

طرفداران فوتبال حرفه ای 2008 .

بازهم ممنون و تشکر از علی آقای گل

سلام حامد جون
حتما برات میذارم اگه منو خوب میخوای باید یه دو سه روزی صبر کنی
چون بتونم حسابی روش کار کنم (از شوچنکو) اون اطلس سافت رو
کوچیکتر مینوسیم
ممنون که سر زدی تا دو سه روز آینده منتظر باش

hamed جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com

راستی علی آقا یادم رفت که بگم اون شماره صدای بازیکنا که

دانلود کردی به جای rv_s باید مینوشتم: rs_e

وگرنه شماره هاش درسته recoba هم برات گذاشتم

(شاید پیدانکرده بودی)

ممنون که سر زدی میخواستم ببینم از چه اینترنتی استفاده میکنی
با چه سرعتی (واسه اطلاعات عمومی)

محمد شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ب.ظ

متشکر از راهنمایی و سایت و خود گلتون
علی آقا کاربرد برنامه ی Microsoft .NET Framework چیست؟
من دارم برنامه اش رو و نصبه برای چه کاری؟

سلام آقا محمد نرم افزار Microsoft .NET Framework نقشی در ادیت
نداره ولی خیلی مهمه چون بعضی نرم افزار های ادیت تحت تکنولوژی
.NET نوشته شده اند ونیاز به این برنامه برای اجرا دارند مثلا نرم
افزارPes-ArgEditor2008 که برای ادیته بدون Microsoft .NET Framework اجرا نمیشه
اگه سوالی بود من هستم

hamed شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com

علی آقا ممنون.

من 16 سالمه و از شهر کاشان.

در ضمن از dial up استفاده میکنم.

راستی وبلاگم براش نویسنده ی جدید گذاشتم یه سر بزن.

ای کاش یه روزی میرسید که تو نویسنده ی ادیت وبلاگم میشدی

ای کاش...

سلام حامد جون منم۱۶ سالمه
من که گفتم میتونم باهات یه وبلاگ بزنم تو بیخیال شدی!
الان هم میگم من هستم
راستی واقعا ازت ممنونم که بهم سر میزنی
فعلا بای عزیزم

کرلئونه شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://blogema.blogfa.com

اگه میشه ما رو با نام نوادگان کوروش لینک کنین

چشم آقا لینکت کردم

قاسم یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ http://tavos.blogfa.com

سلام علی آقا چندتا سوال داشتم

۱-من بازی پس۲۰۰۸ رو نصب کردم ولی تو بازی تماشگرا دیده نمیشن من گراقیکم ۱۲۸ هستش

۲ - یه برنامه واسه ادیت بازیهای پلی استیشم ۱

ممنون میشم کمک کنی
بای

سلام قاسم جون
در گرافیکهای ۱۲۸ بازی باید در حالتlow اجرا شه تا بازی تیک نزنه
در حالت low هم نه تماشاگر هست نه چهره ها کیفیت داره
اگه شما میخوای بازی رو در حالتی که دارای تماشاگر هست بازی کنی
حداقل یه کارت گرافیکGeforce7300Gs لازم داری قیمتش هم زیاد
نیست و حدود ۸۰ تومن هست
با تشکر علی اطلس
اگه بازم سوالی بود من هستم
راستی برای ادیت بازیهای پلی استیشن۱ باید بگم من هنوز بازیهاش
رو ادیت نکردم ولی چشم برات جستجو میکنم وبهت میگم

سهراب یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام با تشکر از برنامه ایکه گذاشتید حال داد اساس
فقط ترجمه ی بعضی قسمتهاش خیلی سخته اگه یکی
قسمتهای گزارشش رو ترجمه کرده باشه منکه حاضرم حتی ازش بخرم.

سلام آقا سهراب من خودم انگلیسیم عالیه ولی نه وقتش رو دارم نه
حالش رو شاید تا چند سال دیگه یک شرکت زدم و بازی رو دوبله کردم
ولی به نظر من شما بیخودی دنبال دوبله بازی نباش گرچه کار بسیار خوبیه
ولی خیلی وقت میخواد چون این بازی ۱۰۰۰۰ فایل صدا داره که باید همه رو به فارسی بگی و وارد بازی کنی که فکر کنم یه سه چهار ماه طول میکشه(اگخ خیلی زحمت بکشی )اگه یه مترجم بگیری کارت راه میفته
با تشکر علی اطلس
اگه بازم سوالی بود من هستم

مهرداد سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ

با سلام آقا یک سوال داشتم
من بازی را ادیت کردم و پچ بوندسلیگا را که ۲۹ مگ بود را روش اجرا کردم و همچی درست شد ولی مشکل از اینجا شروع می شه که
در بازی فقط صدای گزاشگر می آید یعنی نه صدای توپ میاد نه صدای سوت داور باید چه کار کنم منتظر جواب هستم.

سلام آقا مهرداد
اول برید رو استارت و بعد ران. اونجا این متن رو بنویسید:



Dxdiag

اینتر بزنید وبعد برید روی سر برگ :



Sound

حالا اون تیک وسط صفحه رو کم کنید و بیارید روی:



Basic

یا:



None

حالا اگزیت....



دیگه درست شد.



حتی اگه بازی رو روی لاو اجرا کنید صداها به طور کامل میاد...



اگه بهره مند شدید ما رو هم مطلع کنید..



هر مشکلی هم داشتید بنده در اختیار شما هستم.



راستی این هم از متن انگلیسیش:



Click on the Windows Start button, select Run, type "dxdiag," press Enter, click on the Sound
Tab, and slide the Hardware Sound Acceleration bar to "Basic" or "None."
 * Reduce the resolution size and quality from the PES2008 Settings Menu.

محمد سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ

برنامه ی dkz studio دانلود نمیشه لینکش خرابه not found میده.
اگه میشه یک لینک سالم بذارید مرسی

چشم امتحان میکنم اگه خراب بود میذارم

hamed سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com

علی جان میخوام جوابمو رک بدی. هیچ چیز خاصی هم اتفاق نمیفته.

قبول کردی که نویسنده ی بخش ادیت با اون یوزر نیم و پسوردی که

بهت دادم بشی؟

(خدایا... خودت کمک کن)(www.pes-2008.blogfa.com )

www.blogfa.com

سلام
من که گفتم هستم حامد جون
یوزر نیم و پسورد رو بهم بگو تا منم ادیت رو شروع کنم
فعلا بای راستی ای دی تو بده تا چت کنیم سعی کن زودتر جوابموبدی

محمد سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ

مرسی که لینک رو درست کردین

محمد چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

برنامه ی تصحیح شده به بان فارسی برای کمک لا اقل برید توی برنامه خودتون و فایل language رو باز کنید و فایل زبان انگلیسی رو لطفا برای دانلود بذارید.
با تشگر

سلام اگه شد میذارم چون سرم خیلی شلوغه

سعید دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.pesbaz.blogsky.com

سلام علی آقا من حدود یک هفته است که وبلاگ زدم وقتی وب تو رو دیدم یهو زد به سرم و یه وب زدم راستی اگه میخوای عین وب من وبت ۲تا اسم داشته باشه به من بگو اگه به وب من سر بزن فکر کنم تو یک هفته خوب جلو رفته باشم اگه دوست داشتی با هم یه سایت بزنیم راستی تا وقتی اینترنت پر سرعت بگیری میتونی برنامه ای رو که تئی وب من هست رو دانلود کنی سرعتتو ۵برابر میکنه یعنی connection شما را تبدیل به ISDN می کند) راستی ادرس دوم من:www.pesbaz.coo.ir

سلام سعید جون خیلی ممنون که سرزدی این نرم افزارتو دانلود میکنم
ببینم چی میشه گرچه به نظر من سرعت فقط به آی ای پی بستگی
داره راستی سایتت خیلی با حال بود فقط یه خواهشی درام ازت
ببین اگه ادیت میکنی فیس؛بازیکن؛بزار نه یه مشت حیوون منظورم
بازیکن های ایرانیه چون اصلا بازی بلد نیسن من با این که ۱۶ ساله از ۴ سالگی تو سختی فوتبال تمرین میکردم الان کاملا حرفه ای هستم
نه مثل حرفه ای های ایرانی!!مثل آلوارو رکوبا
ولی حیف که ما رو.....
بگذریم بازم مممنون

جادوگر سپید پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://kharibe786.blogfa.com

سلام
ببخشید که دیر به وب قشنگتون سر میزنم
من شاید دیگه وبلاگرو اپ نکنم
برای همین شمارمو براتون میزارم تا اگه کاری براتون
پیش اومد یا با من کار داشتین
بهم اطلاع بدین
ممنون
جادوگر سپید
09363702204
یاعلی

سلام جادوگر سپید ممنون که بهم سر می زنی عزیزم چند وقتی بود
هم سرما خوردم هم امتحانات بود نتونستم آپ کنم منتظر آپ ها بهدی باشید
بازم ممنون
در ضمن میخواستم ببینم در زمینه انیمیشن سازی وکار با تری دی مکس و مایا هم واردی همچنین در زمینه برنامه نویسی اگه بلدی بهم
بگو چون خیلی سوال ذارم

سعید یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.pes-2008.coo.ir

سلام علی جان منم از 10 سالگیی دارم فوتبال بازی میکنم خلاصه الان تو تیم پیکانم بگزریم ممنون از اینکه جواب دادی راستی منم تو سایت حامد هستم سال به 12 ماه پست میزاری
خداحافظ

سلام سعید جان امیدوارم حق به حقدار برسه و منم برم یه تیم لیگ برتری
البته سطح لیگ برتر ما ارزش بازی رو نداره ومن اگه یه فصل تو یه تیم حتی تیم
آخر لیگ باشم مطمئنم که یه تیم خارجی منو ترانسفر خواهد کرد
راستی ببخشید که دیر دیر پست میذارم

نیما پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام میشه برنامه ساخت استادیومو ادیت بازی مثل همین شوچنکو را بگذارید

سعید پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.pes-2008.coo.ir

سلام علی اقا ببین با اون پستی که گزاشتی که عکستونو بزارین برای فیس خیلیا عکس گزاشتن اما جوابی ندادن اگه نمیتونی بگو با چه برنامه این کارو میکنی شاید خودم بتونم اگه با بلندر انجام میدی من هر چی از روی اموزش تصویریش دیدم اونجایی که فایلو تبدیل به بلندر میکنی وارد برنامه میشه میره تو فایل مال من اون گزینه را نداره چیکار کنم.

محمد چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام علی أقا کارت درسته
عالییییییییییییییی

اموزش هم اکه بزاری دیکه .....

چشم حتما میذارم محمد آقا

سعید جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

خیلی ممنون از اینکه جوابمو دادی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راجع به بلندر

سلام سعید جان
معذرت پاک یادم رفت
ببین وقتی برنامهpoc2008 رو نصب میکنی یه پوشه به اسمScrpits در
محل نصبش هست فایلهای داخلش رو در پوشهScrpits محل نصب بلندر کپی کن
بعد برنامه رو اجرا کن فرمت .sef به لیست ایمپورت اضافه میشه
سعی کن همیشه بهم سر بزنی
تا بعد سعید جون خیلی میخوامت

[ بدون نام ] یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد