هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

شبیه ساز بازی های پلی استیشن 2

سلام دوستان

بعد از مدتها غیبت امروز با شبیه ساز ژلی استیشن ۲ در خدمت شما هستم

این شبیه ساز تقرییبا کامل شده و الان حدود ۱۱ سال هست روش کار میشه

به سیستمی معمولی رو به بالا میتونید بازیهای دلخواه PS2 رو با PC بازی کنید


آموزش کاملشو هم میذارم

ضمنا باید فایل بایوس رو هم داشته باشید که اونم واسه دانلود میذارم

من خودم با این شبیه ساز خیلی از بازیهای PS2 رو تموم کردم

ورژن رسمی رو از اینجا

و ورژن بتا رو از اینجا دانلود کنید

یتا سرعتش بیشتره ولی ممکنه دارای اشکالاتی باشه

همونطور که گفتم باید بایوس PS2 رو هم داشته باشید که باید بعد از دانلود تو پوشه Bios برنامه کپی کنید

هر 3 بایوس رو دانلود کنید

ps2bios.scph77001.usa.2006.v2.20.rar
SCPH-70004_BIOS_V12_PAL_200.rar
ps2bios.scph77001.usa.2006.v2.20.rar


باید آخرین ورژن Directx رو هم داشته باشید که باید از اینجا دانلود کنید


این برنامه رو هم دانلود و نصب کنید

حالا آموزش


آموزش برنامه بصورت PDF هست که میتونید از اینجا تهیه کنید(منبع آموزش دوست عزیزم فرهادkolange_edalat2001 در سایت بازیسنتر میباشد)

هر سوال یا مشکلی داشتید تو مطرح کنید



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد