دانلود طنز جدید مهران مدیری به مناسبت کریسمس 2011

این طنز فوقاالعاده خنده دار را از لینک زیر با حجم 182 مگابایت دانلود کنید حاشو ببرید.



دانلود مستقیم با حجم 182 مگابایت

معمايي كه به گفته انيشتين فقط 2% مردم جهان قادر به حل كردن آن هستند .

معمايي كه به گفته انيشتين فقط 2% مردم جهان قادر به حل كردن آن هستند - فرصت خوبيه تا هوش خودتون رو يه محكي بزنيد .

آلبرت انيشتن اين معما را در قرن نوزدهم ميلادي نوشت، به گفته وي ۹۸% از مردم جهان نمي توانند اين معما را حل کنند. شماچطور؟ آيا شما در زمره دو درصد افرادباهوش در دنيا هستيد؟ پس مساله زير را حل کنيد و دريابيد در ميان افراد باهوش جهان قرار داريد يا خير! هيچگونه کلک و حقه اي در اين مساله وجود ندارد، و تنها منطق محض مي تواند شما را به جواب برساند.

 

هرکس این معمارو حل کنه میتونه با ارسال جوابها به آیدی من یا ایمیلم صاحب یک کارت اینترنت ۵ ساعته بشه.منظرم هر کی زود جواب رو بفرسته کارت واسه اون میشه.

برای دیدن معما و راهنمایی های آن روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه نوشته

طاووس دانلود

سلام دوستان خسته نباشید از این به بعد برای دریافت مطالب جدید و برنامه ها جدید به وبلاگ گروهی ما مراجعه کنید.تو این وبلاگ مطلب کم میزارم.

طاووس دانلود:دانلود جديدترين برنامه ها و كليپها+آهنگ هاي پاپ+سنتي+رپ و هرچيزي كه شما درخواست كنيد برای ورود به این وبلاگ روی لوگو وبلاگ طاووس کلیک کنید.

                                           طاووس دانلود             

                                                  طاووس           

دعوت نامه پرشين گيگ

سلام به همه فارسي زبانان عزيز من چند تا دعوت نامه پرشين گيگ دارم

هركي دعوت نامه رو ميخاد تو بخش نظرات ايميلشو بده تا واسش بفرستم

نكته:اولويت با كساني است كه زود نظر بدن.

پس اگر ميخاي زود برو قسمت نظرات در خواستتو قراربده.

PDF ترفندها

امروز واستون یک کتاب الکترونیکی یا PDF آماده كردم اميدوارم كه خوشتون بياد

اين كتابچه ترفند پر از ترفندهاي باحال مربوط به ويندوز+رجيستري+ياهو هستش

حتما به درد همتون ميخوره پس تا لينك دانلودش خراب نشده دانلود كنيد زود.

تا اينو درست كنم و آپلود كنم پدرم در اومد پس شما هم به من روحيه بدين

تا بازم از اينا واستون بزارم.

لينك:دانلود...

حجم:۳۴۴ كيلو بايت

آموزش ویژوال بیسک 6

این فایلو دانلود کنید و از حالت فشرده در بیاورید و با نرم افزار Adobe Reader اجرا کنید

از مقدماتی تا  پیشرفته میباشد.

 

 دانلود آموزش وی بی....

ip address چیست؟

كسانى كه در مورد شبكه هاى كامپيوترى اطلاعات مختصرى داشته باشند حتما مى دانند كه هر شبكه كامپيوترى داراى آدرسى است كه بوسيله اعداد مشخص مى گردد .

اين اعداد از چهاربخش تشكيل شده اند كه هر بخش عددى بين 0 الى 255 را شامل مى گردد .
مثال : 219.218.139.17 .به اين اعداد آدرس IP مى گويند . همچنين هر كامپيوتر هم هنگامى كه به شبكه ( هر شبكه اى) متصل شود يك آدرس IP به آن تعلق مى گيرد . اين آدرس در واقع آدرس آن كامپيوتر خاص در شبكه است و از طريق آن ديگر كامپيوتر ها مى توانند با كامپيوتر مذكور ارتباط برقرار نمايند و يا به منابع آن دسترسى پيدا كنند .
در صورتى كه بخواهيد آدرس IP خود را پيدا كنيد هنگامى كه به اينترنت متصل هستيد از قسمت Run ٿرمان winipcfg را صادر نماييد و یا پس از تایپ دستور cmd در Run واردDos Prompt شده و تایپ کنید ipconfig . در قسمت IP Address شماره IP كامپيوتر شما مشخص شده . ( در ويندوز XP هنگامى كه به اينترنت متصل هستيد روى علامت كامپيوترهاى كوچكى كه كنار ساعت ظاهر مى شوند كليك راست كنيد و گزينه

Detail را انتخاب كنيد . در قسمت Client IP address شما شماره خودتان را مشاهده مى كنيد )

شما اگر از طريق مودم شماره گير و خط تلٿن به اينترنت متصل شويد ، هر بار يك آدرس IP متٿاوت به شما تعلق مى گيرد . در واقع سه بخش سمت چپ آدرس IP متعلق به ISP يا همان اشتراك دهنده اينترنت شما مى باشد و آخرين قسمت سمت راست شماره شما در آن نشست ارتباط با اينترنت است . ( در عدد مقابل 32 مربوط به شماست 218.219.167.32 )
بنابراين ممكن است شما هر بار كه به اينترنت متصل مى شويد ٿقط عدد سمت راست آدرس شما تغيير كند . البته اين بستگى به اين امر دارد كه ISP شما چند شبكه داشته باشد . چون آدرس هر شبكه با ديگرى متٿاوت خواهد بود . معمولا اگر چند شماره تلٿن در اختيار شما باشد هر كدام متعلق به يكى از شبكه هاى ISP خواهد بود . البته این مسئله کاملا به ISP شما بستگی دارد و ممکن است با وجود داشتن شماره های مختلٿ سری IP یکسانی داشته باشند.

مهم : دوستانى كه با مودم كابلى يا موارد مشابه به اينترنت متصل مى شوند بايد توجه داشته باشند كه در بيشتر موارد شماره IP آنها براى مدتى كه اشتراك دهنده اينترنت تعيين مى نمايد مثلا يك ماه يا بيشتر كاملا بدون تغيير باقى مى ماند . اين امر بسيار خطرناك است و در واقع مى توان گٿت اٿرادى كه مودم كابلى دارند به دليل داشتن سرعت بالا و IP ثابت طعمه هاى بسيار خوبى براى هكرها هستند و در صورت به دام اٿتادن ممكن است بسيار بيشتر از سايرين لطمه بخورند . چون اغلب هكرها از PC اين اٿراد براى حمله به كامپيوترهاى ديگر استٿاده مى نمايند .
مودم كابلى در ايران هنوز چندان رايج نشده و بيشتر در كشورهاى قاره اروپا و آمريكا استٿاده مى شود . در بيشتر آن كشورها تجارت الكترونيك و خريد و ٿروش و مبادله پول از طريق اينترنت امرى رايج به شمار مى رود . همين امر باعث مى شود كه كلاهبرداران اينترنتى به راحتى كامپيوترهاى محاٿظت نشده را پيدا كرده و با دزديدن شماره كارتهاى اعتبارى ، صاحب كامپيوتر را دچار زيانهاى مالى نمايند . پس توصيه ما به اين قبيل دوستان اين است كه در حٿاظت از كامپيوتر خود حساستر باشند .

چک کردن ایمیل ها ی یاهو به وسیله outlook express

                            چک کردن ایمیل های yahoo به وسیله outlook

همان طور که میدانید یاهو سرویس های pop3 ایمیل های خود را برای استٿاده کننده گان رایگان غیر ٿعال کرده و برای استٿاده از این سرویس باید پول پرداخت ، ولی این به این معنی نیست که شما نمی توانید از این سرویس به صورت رایگان استٿاده کنید. شما با استٿاده ازنرم اٿزار YahooPops به آسانی قادر به دریاٿت و ٿرستادن نامه های خود به وسیله outlook و دیگر نرم اٿزار های مدیریت ایمیل هستید. در زیر به شرح طریقه دریاٿت ایمیل های yahoo به وسیله outlook و outlook express می پردازیم.
ابتدا برنامه YahooPops را از yahoopops.sourceforge.net دانلود کنید و آن را نصب کنید و سپس به سراغ outlook رٿته و تنظیمات را مو به مو انجام دهید.

تنظیمات لازم برای برای دریاٿت نامه های yahoo توسط outlook express

  1. از منوی tools گزینه account را انتخاب کنید.
  2. بر روی دکمه add کلیک کرده و گزینه Mail را انتخاب کنید.
  3. نام خود را وارد کنید و کلید next را بزنید.
  4. آدرس ایمیل خود را وارد کنید و کلید next را بزنید.
  5. گزینه My incoming mail server is a را روی pop3 قرار داده.
  6. در قسمت localhost ، Incoming (POP3, IMAP or HTTP) mail server را وارد کنید.
  7. در قسمت localhost ، Outgoing (SMTP) mail server را وارد کنید و next را بزنید.
  8. در قسمت Account name نام کاربری خود را وارد کنید.
  9. در قسمت password کلمه عبور خود را وارد کنید و کلید next را بزنید.
  10. کلیدfinish را بزنید.
  11. بر روی account جدید(localhost) کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید.
  12. برگه servers را انتخاب کنید و گزینه My server requires authentication را تیک بزنید.
  13. برگه advance و گزینه Server Timeouts را به 5 minutes تغیر دهید.
  14. اگر گزینه Leave a copy of messages o­n server را تیک بزنید نامه ها پس از download از روی سرور پاک نمی شود

برنامه های مفید برای یاهو مسنجر

 این مجموعه شامل نرم افزارهای زیر است:


 Magic-Login-Final

با اجرای این برنامه می توانید همزمان با چند ID  آنلاین شوید.


ArchiveViewer

با این برنامه می توانید آرشیو مسنجر خود را حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستید، مشاهده کنید. 

 
DisplayGrabber

این برنامه عکس هایی را که دوستانتان درdisplay image  قرار داده اند ذخیره می کند. 

دانلود Y!M Selection با حجم ۳۰ کیلوبایت

بدلیل سرعت پایین اینترنت در ایران، فقط پرکاربردترین و کم حجم ترین برنامه ها انتخاب شده است، تا همه بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

منبع:  http://bia2net.ir 

آموزش كار كردن با Outlook express

                     كار كردن با Outlook express

با Outlook Express می توانید به راحتی بدون اینکه به InBoxسرویس پست الکترونیک(e-Mail)خود سر بزنید,ایمیل هایتان را دریافت و ارسال کنید

تنظيمات اوليه:

Start\Programs\Outlook Express

1_ابتدا منوي Tools را باز کرده,روي Accounts کليک کنيد

2_ در صفحه ظاهر شده از بالاي صفحه برچسب Mail را انتخاب كنيد و سپس روي دكمه Add كليك كرده و گزينه Mail را انتخاب كنيد Tools\Accounts\ Internet Accounts\ Mail\Add \ Mail

3_در پنجره Internet Connection Wizard در قسمت Display name نام ایمیل خود را وارد کنيد مثلا:(ali)بعد Nextبزنيد

4_در E-mail address نام وآدرس سرويس پست الکترونيک خود را وارد کنيد مثلا:ghasem0067@yahoo.com

Next بزنيد

 5_ درپنجره E-mail server names در قسمت Incoming mail وOutgoing mailاگر سرويس پست الکترونيک تان نوآور باشد ,در هر دو قسمت yahoo.com را مي نويسيم.

اما اگرآدرس E-mail شما ghasem0067@gawab.com است , ميتوانيد با ورود به سايت www.gawab.com در قسمت Help آدرس POP3 آدرس E-mail تان را پيدا كنيد. بهر حال براي مثال ما آدرس pop.gawab.com را در نظر ميگيريم. در قسمت Outgoing mail server هم آدرس SMTP سايت مذكور را مينويسيم. مثلا smtp.gawab.com . بر روي دكمه Next كليك ميكنيم.

برای پست های اکترونیکی که سیستم POP3 را دارا می باشند نیز همانند بالا عمل می کنیم.و در قسمت   My incoming mail server is a گزينه pop3 را انتخاب كنيد.

6_در صفحه بعد در قسمتAccount name نام مثلا (ghasem) ودرقسمت Password رمز عبورMail خودتان را وارد ودقت کنيد که تيک Remember password زده باشد.Next بزنيد

 7_در آخربر روي Finish کليک کنيد.

فرستادن يك نامه:

براي فرستادن يك نامه جديد مراحل زير را دنبال كنيد:

ابتدا در صفحه اصلي روي دكمه Create Mail كليك كنيد. در پنجره باز شده در قسمت To: آدرس E-mail طرف دريافت كننده را وارد كنيد. در قسمت Subject عنوان نامه را بنويسيد ( اين قسمت الزامي است ).

در قسمت بعدي شما ميتوانيد متن نامه خود را تايپ كنيد. در صورتي كه ميخواهيد همراه با نامه يك فايل را هم براي طرف مقابل ارسال كنيد بايد آن را ضميمه نامه خود كنيد. براي اينكار روي دكمه Attach كه با يك عكس سنجاق كاغذ مشخص شده كليك كنيد. فايل يا فايلهايي را كه ميخواهيد ضميمه كنيد انتخاب كنيد. سپس روي دكمه Ok كليك كنيد. پس از اتمام اين عمليات روي دكمه Send كليك كنيد. در صورتي كه شما به اينترنت متصل باشيد , نامه بلافاصله فرستاده خواهد شد. در غير اينصورت نامه شما در پوشه اي بنام Outbox قرار خواهد گرفت.

در اينصورت شما ميتوانيد در هر زمان كه خواستيد نامه را بفرستيد. روش اينكار را بعدا ميگوييم.

دريافت يك نامه:

در زماني كه كسي يك نامه براي شما ميفرستد , اگر شما به اينترنت متصل باشيد بلافاصله در Outlook يك پيغام مبني بر دريافت نامه جديد ظاهر ميشود. در صورتي كه به اينترنت اتصال نداشته باشيد , نامه موقتا به يك فضاي تخصيص داده شده بشما در Server قرار ميگيرد تا زماني كه شما آنرا دريافت كنيد و يا حذف كنيد. براي آنكه ببينيد براي شما نامه اي آمده يا نه كافيست روي دكمه Send/recv كليك كنيد. 

با اينكار يك صفحه جديد باز ميشود كه نشان دهنده عملياتي مثل دريافت نامه هاي شما از Server , ارسال نامه هايي كه در Outbox شما وجود دارد و ...  صورت ميگيرد. منتظر بمانيد تا اين عمليات تمام شود. ( زمان اتمام اين عمليات به تعداد نامه ها و حجم آنها بستگي دارد. ) پس از اتمام چنانچه شما نامه جديدي داشته باشيد, در پوشه Inbox تان تعداد نامه هاي جديدي كه رسيده است نشان داده ميشود. براي خواندن نامه ها كافيست روي آن دو بار كليك كنيد.

پاسخ به يك نامه:

براي پاسخ دادن به يك نامه پس از باز كردن آن نامه روي دكمه Reply كليك كنيد.

يك پنجره جديد باز ميشود كه مشابه پنجره فرستادن نامه جديد است. با اين تفاوت كه نام دريافت كننده و Subject و يك نسخه از نامه اي كه بشما فرستاده شده در آن قرار دارد. پس از وارد كردن متن نامه دكمه Send را كليك كنيد تا نامه فرستاده شود.

تنظیم نرم افزار MS Outlook Express برای استفاده از Gmail

      برای دیدن آموزش کامل نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

     برای دیدن آموزش کامل نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

    برای دیدن آموزش کامل نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

    برای دیدن آموزش کامل نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

    برای دیدن آموزش کامل نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه نوشته

آموزش نصب ویندوز XP

آموزش نصب ویندوز XP به اختصار
 
 ابتدا باید یک CD ویندوز XP داشته باشید دقت کنید که این CD باید bootable باشد اگر میخواهید که ویندوز فعلی را تبدیل به ویندوز xp کنید یا update کنید نیازی به CD بوت ندارید . CD ویندوز را درون CD-ROM گذاشته و ویندوز اتوماتیک autorun خواهد شد. دقت کنید که اگر بخواهید ویندوز فعلی خود را که مثلا 98 یا me یا 3000
 میباشد را update کنید اطلاعات شما مثلا my document شما و برنامه های نصب شده شما حفظ خواهد  شد . ولی اگر ویندوز شما ایراد دارد بهتر است آن را از اول فرمت و نصب کنید که این نوع نصب در اینجا توضیح داده شده است. بعد از این که cd ویندوز را گذاشتید خود به خود مرحله نصب ویندوز شروع خواهد شد . روی گزینه install windows xp کلیک کنید. در قسمت بعد از شما پرسیده میشود که میخواهید یک ویندوز جدید نصب کنید یا ویندوز فعلی را update کنید در صورتی که ویندوز فعلی شما ایرادی ندارد و میخواهید آن را تبدیل به xp کنید. این مرحله را رد کنید و دست نزنید زیرا به طور خودکار upgrade recommended انتخاب شده است ولی چنانچه قصد دارید ویندوز جدیدی را درایوی دیگر نصب کنید باید New installation را انتخاب کنید . در این  صورت بعد از نصب ویندوز کامل ویندوز xp هنگامی سیستم را روشن میکنید. دو منو ظاهر شده و از شما پرسیده خواهد شد که می خواهید وارد کدام ویندوز شود بدین ترتیب شما 2 ویندوز خواهد داشت. در مرحله بعد باید سریال ویندوز را وارد کنید این سریال احتمالا در پشت کیس CD یا درون خود CD داخل فایلی به نام serial یا key CD یا read me نوشته شده است. البته معمولا از این سریال استفاده میشود.FCKGW-RHQQ2-YXRKT-8TGGW-2BVQ8 در قسمت بعد روی دکمه advanced option کلیک کرده و در پنجره جدید گزینه دوم را  تیک بزنید- این برای این است که شما درایوی را که ویندوز در آن ریخته شود را انتخاب کنید. همچنین جهت تسریع کار میتوانید گزینه اول را تیک بزنید. تا تمامی فایلهای ویندوز روی هارد ریخته شده و از آنجا نصب شوند- بر روی ok کلیک کنید در قسمت پائین میتوانید زبان خود را انتخاب کنید ان را farsi انتخاب کنید تا ابزار فارسی  نصب شوند اگر تصمیم دارید از فارسی سازی مثل سیناپک یا سپهر xp استفاده کنید این قسمت را دست نزنید. حال بر روی Next کلیک کنید. در این مرحله از شما سئوال میشود میخواهید نصب ویندوز را از اینترنت به زور کنید؟
چنانچه مایل باشید میتوانید گزینه بالا را انتخاب کرده و Next را بزنید در این صورت آخرین update ها از اینترنت دانلود خواهد شد ولی با انتخاب گزینه پائینی بدون update وارد مرحله بعد می شوید که به هر حال بعد از رد کردن این قسمت فایلهای ضروری اتوماتیک کپی یا دانلو خواهند شد و سیستم restart خواهد شد. منتظر بمانید مراحل نصب را طی کند بعد از این که به متنی که حاوی توضیحات مایکروسافت و نوعی قرارداد با شما میباشد رسیدید روی F8 کلیک کنید تا تائید شود. در قسمت بعد چنانچه شما قبلا ویندوزی داشته باشید از شما خواهد شد که
میخواهید روی همان ویندوز نصب کنید و با زدن کلید Esc انتخاب درایو ظاهر خواهد شد. پیشنهاد ما Esc میباشد.اگر Esc را زده باشید این قسمت یعنی قسمت انتخاب درایو ظاهر می شود. میتوانید درایو مورد نظر را  انتخاب کنید همچنین با زدن دکمه D میتوانید درایو را پاک کنید تا بعدا تبدیل با درایو جدید یا تبدیل به دو یا چند درایو کنید. بعد از این که D را بزنید دوباره دکمه L را بزنید.حال درایو پاک شده میتوانید درایو پاک شده را انتخاب و با زدن دکمه C آن را دوباره بسازید. وقتی آن را میسازید میتوانید حجم آنرا تایین کنید. مثلا اگر میخواهید درایو را تبدیل به درایو کنید باید حجم فعلی را تبدیل به 2 کرده و ENTER کنید حال دو درایو جدید خواهید داشت. البته برای عوض کردن یا تقسیم حجم درایو میتوانید از Partition magic هم استفاده کنید که آموزش آن در بخش آموزش  گذاشته شده یا این که برای ساخت پارتیشن های خود باید fdisk را بلد باشید که آن هم در قسمت آموزش یاد داده شده است به هر حال با انتخاب درایو مورد نظر خود میتوانید وارد قسمت بعد شوید. در اینجا میتوانید انتخاب کنید که  فرمت درایو شما چه باشد FAT یا NTFS تفاوت این دو را در اینجا ببینید و انتخاب کنید. بهتر است گزینه هایی که جلوی آن کلمه Quick نوشته شده را انتخاب نکنید زیرا فرمت کامل مناسب تر است. بعد از این که مراحل را رد کردید ویندوز فرمت انتخابی شما را آغاز کرده و سپس فایلهای مورد نیاز را کپی می کنید سپس سیستم Restart خواهد شد. بعد از شروع مجدد سیستم منتظر بمانید تا مراحل نصب اتوماتیک پیش برود تا اینکه شما با پنجره ای مواجه خواهید شد. در این جا زبان خود را انتخاب می کنید. چنانچه در قسمت چهارم شما فارسی را انتخاب کرده اید
این قسمت را دست نزنید فقط در قسمت details عربی را remove کنید البته این کار بستگی به نوع کیبورد شما دارد ولی در اکثر کیبوردها با این کار چند ایراد جزئی برطرف خواهد شد به هر حال فارسی سازی ویندوز xp کامل نیست و ایراداتی در حروف ی ب ژ گ احتمالا خواهید داشت برای فارسی کردن ویندوز میتوانید از یک
فارسی ساز استفاده کنید رو دکمه ok زده و next کنید. از اینجا به بعد برای هر دو حالت نصب از روی ویندوز و نصب از boot مشترک میباشد. در این جا نام خود و نام کمپانی یا شرکت یا هر چه دوست دارید. مثلا home در اینجا نام کامپیوتر خود را می نویسد که نامی به عنوان پیش فرض نوشته میشود در قسمت پایین میتوانید پسورد
مدیریت کامیپوتر را وارد کنید به این ترتیب کسی نمی تواند به جای شما وارد شود زیرا شما مدیریت کامپیوتر را  دارید و میتوانید حتی برای استفاده کننده های دیگر هم قواعدی خاص تعیین کنید مثلا برادر کوچک شما نتواند فایلها را پاک کند. این قسمت برای تنظیمات اتصال به اینترنت است. روی منوی پایین روی اول زده و ایران را انتخاب
کنید در قسمت what Areacode استان را میزنید مثلا برای تهران 021 در قسمت dial number چیزی ننویسید و در پایین هم ارتباط تلفنی خودتون یا پالس را انتخاب کنید و Next کنید. در اینجا ساعت محلی را انتخاب می کنید جلوی tame zone اگر در ایران هستید GMT +03:30TEHRAN انتخاب کنید و بر روی NEXT کلیک کنید ویندوز نصب را ادامه داده و سر انجام به پایان میرساند و سیستم RESTART خواهد شد. بعد از شروع مجدد ویندوز از شما سوالاتی خواهد شد شما تمام گزینه هایی که از شما میخواهد ویندوز را توسط اینترنت رجستر کنید را کنسل کنید.(باید گزینه های پایین را انتخاب کنید)زیرا هنوز معلوم نیست مودم شما به درستی کار می کند یا نه؟
 سپس در آخر از شما خواسته میشود USER معرفی کنید که شما برای اولی نام خود را وارد کرده و Finish را  بزنید .
حال شما وارد ویندوز جدید شده اید.

آهنگ نی

اینم آهنگ غمگین نی که مناسب ایام شهادت میباشد.

دانلود...

سايز: ۶۷۴ كيلو بايت

فرمت و كيفيت: MP3

راما

این آهنگ یا تیکه آهنگو خودم از آهنگ آقای راما بریدم که جون میده واسه زنگ

گوشی .دانلود کنید لذت شو ببرید

لینک دانلود:  Download

سايز:  542 كيلو بايت

فرمت و كيفيت: MP3

مشاوره خرید گوشی در gsm.ir

بهترین و کاملترین سایت برای اطلاع از قیمت و مشخصات کامل انواع گوشیها

و  مشاوره برای خرید گوشی مناسب که حتما به درد همتون میخوره!

برای ورود به این سایت روی عکس زیر کلیک کنید.

wwww.ghasemvb67.blogfa.com

 

نرم افزاري براي تهيه زيرنويس براي فيلمها

با این برنامه به راحتی میتوانید برای فیلمها و کلیپ های خود زیر نویس بزارید

با امکانات بی نظیر و زیبا که حتما خوشتون خواهد اومد دانلودش کن خوبه.

نام:SubMagic 0.65

دانلود...

حجم:۱.۳۶ مگابایت

منبع:لینکستان

MOBILEdit Forensic 2.3

نرم افزار کامل جهت ارتباط بين گوشي و کامپيوتر از طريق بلوتوث

،اينفرارد و کابل جهت فايلهاي صوتي و تصويري و ...................

 

دانلود...

حجم:۱۹ مگا بایت

منبع:لینکستان

تعمیر راحت فایلهای ویندوز

برای انجام اینکار تمام برنامه های در حال اجرا را ببندید و سپس سی دی

ویندوز را در CD-rom قرار دهید و  از منوی Start گزینه ی Run اجرا کنید و این

 دستور را وارد کرده و اینتر بزنید سپس تا پایان کار صبر کنید.

دستور:c:\windows\system32\sfc.exe /scannow

نکته:اگر ویندوز شما در درایوی به جز C نصب شده باید دستور را

با درایو مربوطه آغاز کنید.

سخنی با کاربران

با سلام به شما کاربران گرامی به علت به وجود آمدن مشکل در قاب قبلی قالب فعلی جایگزین آن شده تا باسازی کنم بعد عوضش کنم.

                                           با تشکر از حضور گرمتان.

پاسخگويي خودكار به ايميلها

 اگر براي چند روزي نمي توانيد به ايميل هايتان پاسخ دهيد، بهتر است با استفاده از ويژگي پاسخگويي خودكار، از Outlook بخواهيد به ايميل هاي دريافتي پاسخ دهد.
 براي اين كار، ايميلي را با متن مورد نظرتان بنويسيد و آن را روي هارد ديسك ذخيره نماييد. 
 سپس منوي Tools برويد و گزينه Mail را از زير منوي Message Rules انتخاب كنيد. 
 از قسمت Select the Conditions for your rules گزينه For all messages و از قسمت Select the Action for your rule گزينه Reply with messages را علامت بزنيد. 
 در ادامه، روي عبارت message از بخش Rule Description كليك كرده وپس از انتخاب ايميل ذخيره شده، كليد Enter را بزنيد.

راهی برای Restart کردن ویندوز بدون Restart کردن سیستم در 98

می توانید به سادگی و با استفاده از کلید shift بدون Restart کردن رایانه، تنها ویندوزتان را Restart کنید .(البته تنها درباره ویندوز 98) کافی است که هنگام انتخاب گزینه Restart از این منو shift را نیز نگه دارید. 
حالا روشی را ارائه می دهیم که در آن با ایجاد فایل کوچکی وقرار دادن shortcut روی صفحه نمایش خود می توانید آن را جایگزین روش قبلی کنید .

  کافی است ترفند زیر را دنبال کنید :

برنامه Notepad خود را اجرا کرده فایل جدیدی را باز کنید سپس عبارت EXIT را در آن تایپ و فایل مذکور را با نام دلخواه و با پسوند bat ذخیره کنید .
حال shortcut یا میانبری از فایل مورد نظر را روی صفحه نمایش خود ایجاد کنید. سپس روی آن کلیلک سمت راست کرده از منوی ظاهر شده گزینه properties را انتخاب کنید .
در پنجره ظاهر شده به بخش program رفته و مطمئن شوید که گزینه close on exit روشن است. سپس به بخش Advanced بروید و مطمئن شوید که گزینه MS-dosmode روشن و گزینه Warnbeforeenteringms-dos خاموش باشد.
حال shortcut را که در صفحه نمایش خود ایجاد کردید، اجرا کنید .

 لازم به ذکراست این ترفند تنها درباره ویندوز 98 قابل اجرا است.

هشت نکته در افزايش کارايي ويندوز XP

وقتي ويندوز xp به بازار عرضه شد، بسياري از کاربران شيفته زرق و برق و محيط جذاب آن شدند که انصافا با محيط خشک و بي‌روح 2000 قابل مقايسه نبود.
Xp شيک، دوست داشتني و جالب بود و همين خصوصيت آن باعث شد که در مدت کوتاهي بسياري از کاربران تازه کار را جذب کند، اماحرفه‌اي‌ترها کمي عاقل‌تر بودند. آنها منتظر ماندند تا کمي از تولد اين سيستم عامل بگذرد و امتحانش را پس بدهد. مايکروسافت وعده‌هاي فراواني مبني بر قابل اعتماد بودن xp نسبت به ويندوزهاي قبلي داده بود. اما به مرور زمان، کم‌کم خطاها (Bugs) و حفره‌هاي امنيتي (Security Holes) آن کشف شد و مايکروسافت را مجبور کرد که هر از گاهي يک نسخه اصلاحي (Patch) براي از ميان بردن اين اشکالات ارائه کند.
با اين که هنوز هم ممکن است حفره‌ها و باگ‌هاي ناشناخته‌اي در xp وجود داشته باشد، ولي توصيه مي‌کنيم چنانچه دستگاه شما توانايي پذيرش اين سيستم عامل را دارد، ويندوز خود را به XP ارتقا دهيد. در دنياي رايانه، 2 سال مدت کمي نيست. پس تا دير نشده اقدام کنيد. به هر حال اگر کاربر ويندوز XP هستيد، يا چنانچه قصد داريد روزي آن را روي دستگاه خود نصب کنيد شما را به خواندن اين مقاله دعوت مي‌کنيم. با بکار گيري اين نکات مي‌توانيد کارايي سيستم عامل خود را افزايش دهيد.

ويندوز خود را روي بهترين کارايي تنظيم کنيد.

روي آيکون My computer کليک راست کرده،Properties را برگزينيد. به پوشه Advanced رفته و در قسمت Performance روي دکمه Settings کليک کنيد. حال در پنجره ظاهر شده در کنار عبارت Adjust for Best perfprmance علامت بگذاريد.
همانگونه که بارها گفته‌ايم، براي خلاص شدن از دست برنامه‌هاي حاضر در حافظه که با هر اجراي ويندوز بالا مي‌آيند، گزينه Run را از منوي start انتخاب و دستور msconfig را وارد کنيد. پس از اجرا به پوشه startup برويد و علامت کنار برنامه‌هاي غيرضروري را برداريد.
مي‌توانيد سري به فولدر startup در منوي startگزينه Allprograms هم بزنيد و روي نرم‌افزارهايي که نمي‌خواهيد، راست کليک کرده، delete کنيد. اگر حرفه‌اي‌تر هستيد به سراغ فولدرهاي Run Run Onc, RunOnceEX, Runservices,و Runservices Once در رجيستري ويندوز برويد و برنامه‌هاي غيرضروري را از آنها حذف کنيد.

هارد خود را تميز کنيد.

هنگامي که هارد شما در حال پر شدن است، درايو مجبور است در شيار (track)هاي داخلي بنويسد. (همانگونه که مي‌دانيد هارد به صورت صفحات دايرهاي شکل است . روي اين صفحات، دواير متحدالمرکزي وجود دارد که به آنها شيار گفته مي‌شود). از آنجاکه شيارهاي داخلي کوچک‌ترند، اطلاعات کمتري روي آنها جا مي‌گيرد پس براي نوشتن اطلاعات، به تعداد دوربيشتري چرخش هارد نياز است. براي افزايش کارايي، برنامه‌هاي غيرضروري را uninstall کنيد. از اطلاعاتي که هم‌اکنون نياز نداريد، نسخه پشتيبان(backup) تهيه‌کرده و در جاي ديگري غير از هارد رايانه‌تان نگهداري کنيد. اجراي Disk Cleanup براي خلوت کردن هارد، خالي از فايده نيست. پس از تميز کردن هارد، نياز به يک Defrag داريد که تکه‌هاي فايل‌هاي روي هارد را به هم بچسباند.



درايو سخت‌افزارهاي خود را به روزآوري کنيد.

دقت کنيد که همواره آخرين نسخه از درايوها را در اختيار داشته باشيد تا کارايي رايانه خود را تا حد امکان بالا ببريد.

پرينترهاي موازي را غيرفعال کنيد.

اگر پرينتر شما به پورت موازي (Parallel) متصل باشد، ممکن است وقتي در حال پرينت گرفتن هستيد، ديگربرنامه‌هاي شما به خوبي کار نکند. يا اين که اصلا کار نکند. ويندوز xp (همانند 2000) با پورت موازي بخوبي کنار نمي‌آيند، بکوشيد پرينتر را به پورت USB رايانه‌تان وصل کنيد. اگر پرينتر شما چنين کابلي ندارد، مي‌تواندي از يک کابل USB به موازي استفاده کنيد. البته به شرطي که رايانه شما پورت داشته باشد.

چقدر حافظه لازم داريد؟

ممکن است بخشي از هارد خود را به صورت حافظه مجازي (Virtual memory) در آورده و آن را در اختيار برنامه‌ها گذاشته باشيد، اما هر چه باشد اين حافظه کندتر از RAM خواهد بود. حداقل RAM مورد نياز براي XP ، 64 مگابايت است. اما در بسياري از موارد حتي 128 مگابايت هم براي اجراي چند برنامه به طور همزمان جوابگو نخواهد بود.

خودتان مي‌توانيد آزمايش کنيد.

در هر لحظه تنها يک برنامه را باز کنيد. اگر کارايي آن برنامه بيشتر از حالتي بود که با ديگر برنامه‌ها باز مي‌باشد. RAM سيستم شما کافي نيست. براي برنامه‌هاي استاندارد معمولي 256مگابايت حافظه کافي است. اما اگر با فايل‌هاي چند رسانه‌اي (MULTIMEDIA) خيلي سر و کار داريد يا با بازي‌هاي با گرافيک سنگين کار مي‌کنيد، به سراغ 512 مگابايت يا يک گيگا بايت RAM برويد.

ويروس يابي کنيد.

اگر سيستم شما بسيار کند شده است، ممکن است ويروسي باشد. برنامه آنتيويروس خود را از طريق سايت آن به روز آوري (update)کرده، سيستم را scan کنيد.

 

از ابتدا شروع کنيد.

برخي کاربران به نصب و unistall نرم‌افزارهاي مختلف عادت دارند. اگر شماهم از آن دسته هستيد، بايد بدانيد که بيشتر اوقات برنامه‌هاي uninstall بخوبي عمل نمي‌کنند و تعدادي از فايل‌هاي نرم‌افزارها را روي هارد شما باقي مي‌گذارند. به مرور زمان اين فايل‌هاي بي‌خودي و اطلاعات و اطلاعات به دردنخوري که در رجيستري ويندوز باقي مانده است، سرعت ويندوز را پايين مي‌آورد. در اين موارد تميز کردن رجيستري، معمولا مفيد است. گاهي نيز نصب مجدد reinstall ويندوز شما را ياري مي‌کند.
در پايان ذکر اين نکته را ضروري مي‌دانيم که متاسفانه در بازار ايران نسخه‌هاي متعددي از ويندوز xp وجود دارد که برخي از آنها نسخه آزمايشي يا مدت دار (trial version) بوده و پس از مدتي از کار مي‌افتد. در تهيه سي‌دي اين سيستم عامل نهايت دقت را به کار ببنديد. به هنگام سازي و نصب نسخه‌هاي اصلاحي (Patch) را فراموش نکنيد. سري به سايت http://www.microsoft.com بزنيد و همواره ويندوز و ديگر نرم‌افزارهاي خود را به روز نگهداريد.

لوگين شدن به ياهو بدون نياز به ياهو مسنجر

قصد داريم تا ترفندي فوق العاده را به شما معرفي کنيم که با استفاده از آن ميتوانيد بدون نصب نرم افزار ياهو مسنجر به راحتي به ID خود در ياهو لوگين شويد و به چت کردن با دوستان خود بپردازيد.
در صورتي که در محل کار شما امکان استفاده از اين برنامه نيست و يا ياهو مسنجر بر روي سيستم شما به خوبي اجرا نميشود اين ترفند بسيار مورد استفاده قرار ميگيرد.
همچنين ميتوانيد با اين ترفند به MSN Messenger و AOL Messenger خود هم لوگين شويد ، بدون نصب اين دو نرم افزار!
براي اين کار تنها کافي است به سايت http://www.e-messenger.net برويد و در باکس مربوط به هر مسنجر يورز نيم و پسورد خود را تايپ نماييد و بر روي دکمه Login کليک کنيد.
حال ميتوانيد صفحه ياهو مسنجر خود را ببينيد و از تمامي امکانات موجود استفاده کنيد.

رمز گذاري براي ورود به ويندوز بدون استفاده از نرم افزار

روشهاي مختلفي براي رمز گذاري ويندوز به منظور جلوگيري از دسترسي كاربران وجود دارد و نرم افزارهاي بسياري نيز براي اين كار وجود دارند. اما در اين آموزش شما خواهيد آموخت كه چگونه ميتوان اين كار را بدون نياز به هيچ نرم افزار خاصي انجام داد ( در ويندوزهاي سري 9x ). پس ادامه مقاله را دنبال كنيد :

 براي اين كار مراحل زير را به ترتيب اجرا كنيد :

> فايل Autoexec.bat را در درايو C خود پيدا كنيد و يك كپي از آن در جايي ديگر( يك درايو ديگر ) از كامپيوترتان تهيه كنيد.
> روي فايل كپي شده راست كليك كرده و گزينه Edit را انتخاب كنيد. سپس تمام متن داخل آن را انتخاب كرده و پاك كنيد.
> فايل مورد نظر را ضبط ( Save ) كرده و به Win.bat تغيير نام دهيد ( حال شما يك فايل خالي با نام Win.bat داريد ).
> فايل Win.bat را در درايو C كپي كنيد.
> روي Autoexec.bat در درايو C راست كليك كرده و Edit را انتخاب كنيد. در آخر متن موجود در فايل تايپ كنيد : c:win.bat و فايل Autoexec.bat را ذخيره ( Save ) كنيد.
> وارد فولدر ويندوز خود شده و فايل Win.com را پيدا كنيد و آن را به پسورد خود تغيير نام دهيد ( مثلا اگر مي خواهيد پسوردتان k2k2 باشد فايل Win.com را به صورت k2k2.com تغيير نام دهيد ( از فاصله استفاده نكنيد يعني مثلا به صورت Am 123.com تغيير نام ندهيد ).
> سپس فايل مذكور را در درايو C كپي كنيد ( خارج از پوشه ويندوز ). بعد آن را به صورت Hidden در آوريد.
> از اين به بعد وقتي مي خواهيد وارد ويندوز شويد به صورت اتوماتيك وارد DOS شده و در آنجا بايد در مقابل عبارت :c نام همان فايل com كه شما به صورت پسورد داريد ( يعني مثلا بنويسيد k2k2 ) را بنويسيد و با زدن Enter وارد محيط ويندوز ميشويد.
> توجه داشته باشيد كه اگر ويندوز شما در درايو ديگري به غير از C نصب شده باشد بايد در قسمت هاي مورد نياز نام آن درايو را قرار دهيد.

چگونه مي توان صداي مودم را قطع نمود ؟

در Windows XP:

 تنظيم بلندي صدا :

  Control Panel -> Phone and Modem Options -> Modems
Properties -> Modem -> Speaker Volume

 قطع صدا به طور كامل :

 ابتدا وارد Control Panel شويد و سپس Network Connections را دابل كليك كنيد . روي Connection كه مي خواهيد با آن به اينترنت متصل شويد راست كليك كرده و روي Properties كليك كنيد . از پنجره باز شده كليد Configure را بزنيد . حال Enable Modem Speaker را غير فعال كنيد .

 در Windows 98 :

  Control Panel -> Modems -> Properties -> Speaker Volume

  توجه داشته باشيد كه در Windows 98 تغييرات روي Connection بعدي اعمال مي شود . پس Connection را پس از انجام عمليات بالا دوباره بسازيد.

ترفند روشن کردن کامپيوتر با صفحه کليد

اول اينکه بايد بگم براي اينکار سيم کامپيوترشما بايد از قبل تو برق باشه و Motherboard شما هم بايد اين قابليت رو داشته باشه (معمولا اونايي که پنتيوم ۴ دارن). به هر حال کامپيوتر رو Restart کنيد و پشت سر هم کليد Delete را بزنيد. سپس يک صفحه (معمولا آبي رنگه) ظاهر ميشه (CMOS Setup Utility) که شما بايد کلي مراقب باشين و ندانسته دست کاري نکنين (از الان بگم که من هيچ مسؤليتي را دز قبال خرابکاريهاي شما به گردن نميگيرم و همش تقسير خودتونه. من بيگناهم) گزينه هاي متفاوتي وجود داره که شما بااستفاده از فلشها (بالا.پايين.چپ.راست) ميتوانيد بين اون گزينه‌ها حرکت کنين. لطف ميکني و ميري روي گزينه Power Management Setup و کليد Enter رو مي‌فشاري و بعدش صفحه ديگه‌اي ظاهر ميشه. تو هم سريع برو روي گزينه Power On by Keyboard و Page Up يا Page Down رو بزن. اگه Any Key رو انتخاب کني با فشردن هر کليدي از صفحه کليد کامپيوترتون روشن ميشه. اگه Password رو انتخاب کني و Enter بزني بايد يه کلمه رمز بدي و بعدش دوباره Enter بزني تا وقتي که کامپيوترت خاموشه با وارد کردن اون کلمه‌ها از روي صفحه کليد روشن ميشه. اما اگه Disable رو انتخاب کني ديگه نميشه کامپيوتر رو با صفحه کليد روشن کرد. خوب پس از اينکه مطمئن شدي که انتخابت درسته بايد انتخابت رو ذخيره کني. پس Escape رو ميزني و ميري صفحه اصلي. بعدش اگه خواستي ذخيره کني گزينه Save & Exit Setup رو انتخاب ميکني و Enter ميزني. سپس کليد Y رو ميزني و دوباره Enter تا سيستم Reboot شه. اما اگر خواستي که اين تغييراتي که دادي ذخيره نشه بايد بري روي گزينه Exit Whitout Saving و کليد Enter رو بزني و سپس کليد Y رو بفشاري و بازهم Enter تا سيستم Reboot شه.

حذف Send to از راست كليك موس

از رجيستري وارد مسير زير شويد:

HKEY_Classes_Root > AllFileSystemObjects > Shellex > contextmenuhanlers > Sendto

> در پنجره سمت راست دستور Default را بيابيد و روي آن دابل كليك كنيد.
> براي حذف Send to بايد مقدار Default را پاك كنيد و بعد F5 را بزنيد تا تغييرات اعمال شود.
> براي اينكه دوباره Send to را داشته باشيد، مقدار Default را برابر مقدار زير قرار دهيد:

{BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}

وقتي ويندوز بالا نمي آيد چه باید کرد!

تا به حال برايتان پيش آمده است که ويندوز نصب بر روي کامپيوترتان بالا نيايد؟ راه حلي براي اين مشکل وجود دارد که در ادامه به آن ميپردازيم .
اين از اون مشکلاتي که کمتر کسي پيدا ميشه که با آن مواجه نشده باشه. بعضي وقتها ممکن است با نصب يک درايور جديد براي سخت افزارتان و يا نصب يک برنامه جديد در ويندوز و يا تغييرات رجيستري و ... بعد از اجراي مجدد ويندوز , ويندوز ديگر بالا نيايد و مثلا در صفحه بوت گير کند , در اين مواقع تنها کافي است يک بار سيستم را Restart کرده و بعد در همان ابتدا کليد F8 را زده و وارد منوي Windows Advanced Option ميشويم.

در اينجا با انتخاب گزينه :

(Last Known Good Configuration (you must recent

و زدن کليد Enter ويندوز به راحتي بالا مي آيد.

مرور در اينترنت به صورت كاملا تمام صفحه

آيا مي‌دانيد كه مي‌توان به صورت تمام صفحه، بدون آنكه حتي يكي از نوارهاي ابزار بالاي مرورگر وجود داشته باشد، در اينترنت به مرور پرداخت؟

 با انجام اين ترفند نه تنها نوار ابـــــزار مرورگر، بلكه نوارهاي وضعيت و وظيفـــــه ويندوز نيز پنهـــــان مي‌شود و فقط نوارهاي پيمايش عمودي باقي مي‌مانند.
براي انجام اين كار، به منوي Start رفته و گزينه Run ‌را انتخاب كنيد. سپس در كادر ظاهر شده عبارت iexplore -k ‌را وارد و كليد Enter را بزنيد. مي‌توانيـــــد براي ورود به سايت مورد نظر، در ادامه اين فرمان آدرس آن سايت را نيز به شكل زير تايپ كنيد:

iexplore -k http://ghasemvb67.blogfa.com//

با انجام ايـــــن كار مرورگر راه‌اندازي شده و صفحه دلخواه را در حالت تمام صفحه نمايش مي‌دهد.
براي باز كردن يك صفحه ديگر كليدهاي تركيبي Ctrl + O ‌را فشار دهيــد و سپس در كادر باز شده ،آدرس صفحه مورد نظر را تايپ و روي دكمه OK كليك كنيد.

تم‌هاي برنامه MS Word

اگر مايليد تم هايي براي اسناد Wordخود ايجاد كنيد، با استفاده از تكنيك ارائه شده در اين ترفند مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.
در برنامه Word از منوي Format ‌گزينه Themeرا انتخاب كنيد (مي‌توانيد كليدهاي ميانبر Alt+O+H را نيز فشار دهيد.) با انجام اين كار، پنجره Theme ظاهر خواهد شد.
در سمت چپ اين پنجره، ليست تم‌هـــاي موجود ظاهر مي‌شود كه مي‌توانيـــــد تم مورد نظر خود را از بين آنها انتخاب كنيد. با انتخاب هر يك از تم ها، پيش نمايش آن در سمت راست ظاهر مي‌شود.
اين پيش نمايش‌ها حاوي نمونه نوع فونت به كار رفته در عنوان و متن سند و نيز نمونه نوع خطوط، بولت‌ها و پيوندها است.
در انتهاي بخش سمت راست نيز 3 گزينه وجود دارد كه مي‌توانيد در صورت تمايل، آنها را انتخاب يا از حالت انتخاب خارج سازيد.
گزينه Vivid Colorsرنگ حاشيه‌ها و پس زمينه سند را روشن‌تر مي‌سازد.
گزينـــــه Active Graphics ‌در صورتـــــي كه تم مورد نظر داراي تصاويـــــر گرافيكـــــي انيميشني باشـد، آنها را نمايش مي‌دهد. اين تصاوير انيميشني زماني قابل مشاهده خواهند بود كـــــه سند را در يك مرورگر وب مشاهده كنيد.
گزينه Background Image نيز در صورتـــــي كه فعال باشد، تم انتخابي را در پس زمينه سند شما قرار مي‌دهد.
پس از اعمال تنظيمات مورد نظر، روي دكمه OK كليك كنيد.
مي‌توانيد بسته به ميل خود، پيش از آغاز كار روي يك سند، براي آن تمي انتخاب كنيد و يا اين كار را در انتها انجام دهيد.