هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

هر چیزی راجع به کامپیوتر و گیم و مبدل!از سگا تا پلی استیشن ۲

-دانلود بازی های سگا-پلی استیشن۱و۲-نرم افزار-ترفند ویندوز و اینترنت-رمز بازی های کامپیوتر

ادیت PES2008

با نام و یاری خداوند از امروز کار ادیت PES 2008 را آغاز کردم اولین کارم رو گذاشتم برای نمونه

 

عکس اپلود شده


دانلودکنید

 آموزش دانلود فایلها:برای دانلود فایلهاباید روی لینک دانلود کلیک کنید سپس در صفحه باز شده

منتظر شوید تا تایمر پایین صفحه که با رنگ قرمز است صفر شود سپس روی گزینهclick here to download کلیک کنید و فایل رو دانلود کنید

حتما نظر بدید !!!!!!!!!!!!۱

آموزش وارد کردن فایلها به داخل بازی:سلام برای وارد کردن منو به داخل بازی شما نیاز به برنامهGGS7.۴دارید که در سایت قرار خواهم داد سپس فایلی رو که دانلود کردید از حالت زیپ خارج کنید و سپس با برنامهGGS7.۴فایل rv_e.img  یاcv_0.imgرو که در پوشه imgکه در محل نصب بازی قرار دارد رو باز کنید سپس فایل دانلود  شده رو با فایل همنام جایگزین کنید(بروی فایل همنام راست کلیک کرده و گزینه Import file over this one رو کلیک کرده و آدرس فایل دانلود شده رو ,بدید دیگه کار تمومه وارد بازی شوید تغییرات اعمال شده است


نرم افزار گیم گرافیک استودیو برای ویرایشPES2008

 

ورژن جدید GGS را منتشر شد که در ان تعدادی از باگهای این نرم افزار بهبود یافته است ، ولی همچنان تا رسیدن به یک GameGraphicStudio کامل راه زیادی باقی مانده و بعید نیست که تمام این الگوریتم ها پس از عرضه نسخه نهایی PES2008 که دیگر مثل Demo از Xbox360 به PC پورت نشده ، کاملا بهم بریزد و شاهد همان سیستم قدیمی استفاده از فایلهای afs باشیم.

لینک غیر مستقیم دانلود (رپیدشر) : GGS 7.1.8

دانلود ادبورد های تبلیغاتی

http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=14886&upsid=711801919421

 

ادبورد جام جهانی


 

 http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=13962&upsid=711801919421

این هم چند تا توپ

         

http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=15380&upsid=837139657615

 

http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=14591&upsid=837139657615

 

جدیدترین نرم افزارهای ادیتPes 2008

 

نرم افزار اصلی ادیت و باز کردن فایل های بازی

 

Game Graphic Studio 7.4.0

 

نرم افزار ساخت لباس برای بازی

 

Kit Server 7.0.1

 

نرم افزار تغییر اسکریپهای بازی

 

STR Editor PES 2008

 

نرم افزار تغییر دیتابیس های بازی

 

PesComplete Database Editor - Update 0.5.1

         

                                          ادیت PES 2008 فقط در

 

                            Atlassoft.blogsky.com

 

هر گونه کپی برداری فقط با ذکر منبع مجاز است نوشته شده توسط علی اطلس ۱:۵۵

 

سلام امروز با کارهای جدید اومدم فقط نظر یادتون نره!!

 

اولین کار من وقت فارسی برای بازی است

دانلود کنید

http://www.webfilehost.com/?mode=viewupload&id=1089758

کپی فقط با ذکر منبع مجاز است!!!!!!!

 

کار دوم من منوی بسیار زیبا از آلوارو رکوبا ستاره تیم اینتر است

(خیلی قشنگه)

دانلود کنید از لینک زیر

 http://www.webfilehost.com/?mode=viewupload&id=4464007

 

کار سوم امروز صفحه اول بازی است که هم فارسی است و هم بسیار زیبا از جونینو و رکوبا

دانلود کنید فقط نظر بدید!!!

 http://www.webfilehost.com/?mode=viewupload&id=843538

 

**سلام امروز با کارهای خیلی زیبا اومدم فقط نظر بدید**

این صفحه پشت منوهای بازی است که عکس

آلوارو رکوبا ستاره تیم تورینو است

 

 

 

نظرات 34 + ارسال نظر
قاسم شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
منم شمارو لین کردم
لینک کردمتون

ممنون آقا قاسم که منو لینک کردی به سایت پسر خالم یه سری بزن
mohammadtarzi.blogsky.com

شاکر دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.shaker-mamj.blogsky.com

سلام
پس اگه منو لینک کردی لینکم کجاست؟
لطفاً اول لینکمو بذار بعد خبرم کن.
در ضمن اگه ممکنه می خوام باهات این وبلاگ رو آپدیت کنم.
موفق و موئد باشی
خدانگهدار

سلا م آقا
لینکت کردم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام
رمز
:www.mkymedia.net
یادم اومد رمز رو برات بنویسم
دیوانتم به مولا علی

خیلی ممنون محمد جون خیلی مخلصیم

غلی شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.kharibe786.blogfa.com

سلام
ممنون که هم بهم سر زدی و هم انتقاد کردی
اقا جان حالا چون زمان تکنولوژی و از این چیزاست
باید قران رو دور بندازیم
ببین عزیز
شاید برای شما چرت و پرت باشه
ولی خیلی ها هستن که به این چیزا احتیاج دارن
حتی من و شما
خود خدا گفته(تقوای من را پیشه کنید تا به شما وسیله ی تشخیس حق از باطل را بیاموزم)خوب این وسیله ی تشخیس حق از باطل همون چیزایی که من توی وبلاگ مینویسم
دوباره بهم سر بزن
انتقاد کن
از انتقاد شنیدن خوشم میاد
موجب میشه که یه کم به خودم و کارای خودم فکر کنم
ممنون که اومدی
دوباره بهم سر بزن
منتظرم

علی سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.kharibe786.blogfa.com

سلام
چرا دوباره به ما سر نمیزنی عزیز
حداقل جوابمو بنویس
منتظرتم تا بیای
فعلا
یاعلی

امین پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ب.ظ

چند سایت خلاف بدون فلتر بنویس

تا آن جا که من میدونم امین لقب پیامبر هستش تو خجالت نمیکشی
این اسم رو رو خودت گذاشتی؟ مرد حسابی سایت خلاف چیه ما مسلمان هستیم اگر خیلی مست هستی برو زن بگیر از فکر خلاف هم برو بیرون در ضمن همیشه مرگ را یاد کن تا بسمت خلاف نروی
این حرفها رو برای خوبی خودت نوشتم

با تشکر علی اطلس

علی پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.kharibe786.blogfa.com

سلام
ممنون که جواب دادی
دربارهی سوالت
امکانش هست
میتونه این کار رو بکنه
ولی همیشه یادمون باشه
که انسان خیلی از اجنه قویتره
قدرت اجنه به انسان نمیرسه
فقط انسان باید بلد باشه که چجوری از قدرتش استفاده کنه
اون دوستون میتونه به حرف اون جن گوش نده
و به خدا توکل کنه
خدا حتما بهش کمک میکنه تا بتونه قدرتشو پیدا کنه
دوباره به ما سر بزن
منتظرتم
فعلا
یاعلی

خیلی ممنون که جوابم رو دادی اگه بازم سوالی داشتم بهت سر میزنم
با تشکر علی اطلس

قاسم دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://ghasemvb67.blogfa.com/

سلام آقا خسته نباشی شما اینقدر زحمت میکشی واسه ساکر ۲۰۰۸ .ما که سیستممون این بازیو نمیکشه و من مجبورم با همون ساکر ۶ سرمو گرم کنم پس لطفا چندتا توپ خشگل و روش وارد کردن اون به بلزی و یک آپشن فایل جدید بهمون معرفی کن تا ماهم با ساکر یه حالی ببریم .
من منتظرم اگه ذاشتی از طریق یاهو بهم خبر بده.
موفق باشی یا علی

سلام
برای وارد کردن منو توپ و همه تغییرات در بازی فوتبال و در همه ی نسخه های آن چه ۶وچه۲۰۰۸شما نیاز به نرم افزارGGSدارید که میتونید از سایتم دانلود کنید
سپس نرم افزار رو اجرا کنید سپس گزینه openرو کلیک کنید وفایلهای
درون پوشه datدر محل نصب بازی( فایل 0-text و e_textمربوط به فایلهای گرافیکی و توپ و منوها هستند اگه خواستی توپ وارد کنی
فایل0-text رو باز کن و نام فایلی رو که از اینترنت دانلود کردی در قسمت Search fileنرم افزار وارد کن و اینتر رو بزن تا فایل مورد نظر پیدا شه
سپس بروی آن راست کلیک کن و گزینه import file over this oneرو
به محل فایل دانلود شده برو وآن را انتخاب و open رو بزن دیگه کار تمومه
توپ وارد بازی شده برای منو این کار رو در فایلe_textانجام بده
با تشکر علی اطلس در ضمن هر گونه مشکلی داشتی بهم بگو

محمد طرزی رودی چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

سلام پسر خاله عزیزم
کارات خیلی عالیه
فکر می کنم تو ایران از همه وارد تری

سلام ممد جون خیلی باحالی در ضمن من با دستگاه line noorخیلی
حال می کنم پشه ممد عمر شامی پگریشته
نا بعد سوسول

رامتین چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ب.ظ http://bestnewmusics.blohga.com

سلام دوست بسیار عزیز و با مرام
خوبی؟؟؟
بابا من نبودم که بیام من از وقتی که به سایت تو نظر دادم دیگخه کانکت نشدم
تا الان که دوباره دارم کامنت میزارم.
ولی باز خیلی ممنون که خبری از ما گرفتی؟
همه چیزو تغیر دادی ایول ولی
پس ایران چی؟اونو چی کار کردی؟
اونو کی به مرحله ی اجرا میزاری؟
ما همچنان منتظریم
و خیالتم راحت کنم که تا من فایل بازیکنان تیم ملی رو نگیرم ازت که بیخیال نمیشم
فعلا بای علی آقای گل

سلام اقا رامتین
من در حال ساخت بازیکنان تیم ملی هستم یه جند روزی طول میکشه
در ضمن اگه میشه من رو با نام ادیتPES2008لینک کن بازم بهم سر بزن
در ضمن سعی کن هر جند وقت یکبار کانکت شی چون من همون روز اول
جوابت رو می دم فعلا

مریم چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.hissss.blogsky.com

سلام عزیز من شمارو با اسمی که گفته بودین لینک کردم


منو با هیس...من خوابم !!! لینک کنید

ممنون

سلام منم شما رو لینک کردم
بازم بهم سر بزن

روح الله چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام
ببخشید ولی من از صبح تا حالا دنبال فایل مخصوص
پیراهن تیم ملی میگردم تا پیراهنشو درست کنم
ولی همه ی تیم هارو پیدا کردم بجز ایران
تیم هایی مثل برزیل اسمه فایلش برزیل هست
ولی واسه ایران رو باید از رو پراهنش پیدا کنیم
که اونم پیدا نمیشه
ممنون میشم اگه فایل مخصوص رو با نامش بگید
مثلاً اسم یکی از فایل های یه تیم اینجوریه: kit_7655
خیلی ممنون میشم که راهنمایی کنید منو
منتظرم علی آقا
این ها هم جالبه دارم دانلود میکنم ببینم اینارو میشه درست کنم تو ادیت بازی
فعلا بای

سلام تیم ملی ایران چون لیسانس نشده اصلا فایلش تو دیتا بیسهای
بازی نیست حالا یک کاریش می کنم و بهت خبر میدم
بهم سر بزن

hamed چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com

سلام دوست عزیز وب خوبی داری

در صورت مایل بودن میتونیم با هم تبادل لینک کنیم

من رو با نام" طرفداران حرفه ای فوتبال pes2008 " لینک کن

در ضمن اسم لینک خودتو تو قسمت نظرات وب من بهم اطلاع بده تا لینکت کنم

با تشکر

سلام دوست من من هم شما را لینک کردم
به سایت من سر بزن
شما هم منو با نام ادیت حرفه ای PES2008لینک کن

رامتین یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.bestnewmusics.blogfa.com

سلام علی آقای گل و عزیز و دوست داشتنی چطوری؟خوبی؟کاراتو دانلود کردم وبعضی هاشو استفاده کردم.جالب بود.خسته نباشید.راستی جواب روح الله رو من میدونم چیه؟شماره کیت ایران و سایر تیم هارو میتونه بره تو سایتی که آخر آدرسشو میزارم.یه سایت مخصوص ادیت بازی کارشون حرف نداره یه سری بزنی بد نیست,من که خیلی لذت بردم.بیشتر فایل هارو دانلود کردم.فقط امده بودم این سایت بهت معرفی کنم و بعد دیگه رفعه زحمت کنم.حتما یه سری بزن.
منتظر کارای بهتر هستم.راستی تو اون سایت نگفتم ولی از تو سوال میکنم که آیا میشه اسامی بازیکنان تیم ملی رو بگه گزارشگر خیلی عالی میشه!!
منتظر جوابت هستم.فعلاً
علی یارت خدانگهدارت
اینم سایتشون www.pes8-edit.blogfa.com

سلام گزارشکر نام بازیکنان تیم ملی ایران رو اصلا نگفته
و نمیشه کاریش کرد ولی میشه صدای یکر رو با برنامه دی کا زد استودیو
وارد برنامه کرد و به جای نام بعضی بازیکنان قرار داد بعد در داخل بازی
صدای گزارشکر رو برای بازیکن مورد نظر بر روی صدای بازیکنی که
با برنامه دی کا زد جانشین کردیم قرار دهیم
مثلا نام علی کریمی رو ابتدا میگی و ضبط میکنی سپس با برنامه
دی کا زد استودیو به فرمت adx تبدیل می کنی و نام ادریانو رو پیدا
میکنی و جانشین می کنی بعدش داخل بازی میری و در قسمت ادیت
در قسمت صدای گزارشکر صدا رو رو آدریانو قرار می دهی بعد داخل
بازی به جای آدریانو صدایی رو که جانشین کردی میکه
موفق باشی
حتما بهم سر بزن
با تشکر علی اطلس

مرتضی دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.blogema.blogfa.com

من تو رو با نام «ادیت بازیpes2008» لینک کردم تو ام منو با

نام

خانواده ی کرلئونه لینک کن

سلام من هم شما رو لینک کردم
مرسی که منو لینک کردی
در هر مورد سوالی بود در خدمتم
با تشکر علی اطلس

مرتضی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.blogema.blogfa.com

ممنون شما

فقط اگه بجای اینکه این همه از عکس های رکوبا استفاده کنی از آرم بایرن هم استفاده کنی ممنون می شم

سلام آقا مرتضی من عاشق دو بازیکن هستم یکی آلوارو رکویا بهترین چپ پای جهان از تمان لحاظ و دیگری جونینیو سلطان ضربه آزاد تاریخ که
همیشه در کارام از عکس های اونا استفاده میکنم ولی ممنون که گفتی
چون داشت تکراری می شد منوی بایرن رو حتما میزارم ممنون که بهم سر زدی
با تشکر علی اطلس

hamed سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com/

سلام علی جان.من مدیر سایت pes-2008.blogfa هستم.

یه چیزی میخوام بهت بگم.نمیدونم نظر تو چیه.میخواستم با هم یه وبلاگ داشته باشیم و دو تایی تو اون مطلب بذاریم.من بحث های بازی و تو ادیت.و از این به بعد وبلاگ من وتو یکی باشه.یعنی یه ادرس جدید تو بلاگفا درست کنیم.و دیگه تو این وبلاگهامون مطلب نذاریم.میتونیم هر دو مون تو این وبلاگهایی که داریم یه متن بنویسیم که وبلاگ بزرگ pes2008 ایجاد شده ودیگه این وبلاگها رو آپدیت نکنیم. فکر کنم اینجوری یه وبلاگ خیلی خوب بتونیم داشته باشیم که بازدیدهاش زیاد باشه. حالا من فقط یه پیشنهاد دادم. هیچی عجله نکن.فعلا ببینیم همینطوری چی پیش میاد.راستی آی دی من اینه:hs2_1370
موفق باشی علی جان

سلام آقا حامد میخواستم بگم اگه میخوایم سایت مشترک بزنیم من هستم ولی این وبلاگهامون رو تعطیل نمیکنم ولی وبلاگ جدید رو هم درست کنیم بعد تو سایتهای قبلیمون اون رو لینک کنیم در ضمن یه اسمم براش انتخاب کن و رو بلاگ اسکای باشه
بعدا بیشتر در بارش بحث میکنیم
حتما جوابم رو بده

مریم سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.whoknows.blogfa.com

سلام عزیز

ادرس ما تغییر کرده

من شمارو لینک میکنم

اگه میشه لینک منو اصلاح کنید

سلام خیلی ممنون که لینکو رو تو سایت جدیدت گذاشتی من هم لینک شما رو اصلاح کردم

hamed چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com/

سلام علی جان.اگه میشه لینک آخرین ورژن dkz رو برا دانلود بزار.
فکر کنم جایگزینی صدا کار جالبی باشه.راستی به نظر من بلاگفا سرویس دهی بهتری داره برای ایجاد وبلاگ وهم پربازدیدتره.بازم ممنون.سعی کن بیشتر آپ کنی.بای.

سلام حامد جون امیدوارم حالت خوب باشه تا چند روز دیگه آپ اساسی میکنم لینک دانلود dkz رو هم گذاشتم الان خیلی سرم شلوغه
راستی اطلاعات شخصی تو بنویس میخواستم ببینم چند سالته اهل کجایی سرعت اینترنت اوجا چقدره(سرعت دانلود واپلود)من ۱۶ سالمه
اهل شهرستان خواف تو خراسان رضوی هستم سرعت اینترنت من
۳۱.۲است!!!
اگه میشه اطلاعات در مورد خودت بنویس

مرتضی چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.blogema.blogfa.com

اگه میتونی این سایت رو آپ کن و

منوی بایرن مونیخ رو بزار

کیت همه تیم های انگلیس

سلام آقا مرتضی میخوا تا چند روز دیگه سایت رو بروز کنم
فعلااینا رو از ما داشتع باش اسکوربورد سبکه ۳ و صفحه اول
بازی مربوط به بایرن
بقیه رو بعدا حتما میزارم
فعلا بای

بهاره پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ب.ظ http://joojoojoon.blogsky.com

Ey kash zaman dar dastam bood ta lahzei ba too boodanam ra anghadr toolani mikardam ke baraye bi to boodanam vaghti nemimand

ممنون که سر زدی اگه میشه منو لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم
منو با نام ادیتpes2008 لینک کن
فعلا بای

مرتضی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ http://www.blogema.blogfa.com

واقعا ممنونتیم

مرتضی شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.blogema.blogfa.com

اگه می تونی کیت تمام تیمها یا تیم هایی به غیر از چلسی آرسنال منچستر و لیورپول رو بذار

چشم آقا مرتضی حتما میذارم

حامد دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://pes-2008.blogfa.com

سلام علی جون پست جدیدت نمیشد نظر داد.

تو رو خدا کمک.

فکر کنم باید فایلهای بازیم یه جوری تبدیل شن که با afs

درست اجرا شه.

حالا نمیدونم چه جوریه. تبدیل فرمت باید بشن یا کار دیگه ای.

چون وقتی که ایمپورت میکنم یه yes no میده هرکدومو بزنم میگه که ایمپورت نمیشه.

خواهشا کمک هنوز صدای خودمو رو بازی نذاشتم...

سلام حامد
برنامه afsفرمتimg در لیست فرمتهای خودش نداره باید وقتی روی گزینه
openکلیک میکنی از لیست فرمتها Allfilesرو کلیک کن وبعد فایلهای با فرمت
imgرو واردکن بعد گزینه noرو بزن فایل بدون هیچ مشکلی وارد برنامه میشه!
بعدش روی فایلهای ضوتی کارهای رو که قبلن گفتم بکن
اگه بازم مشکلی بود بگو
در ضمن ورژن نرم افزار AFS Explorerباید 3.7باشد اگه داری که خوب وگرنه بگو تا بذارم
با تشکر
در ضمن من خودم این کار رو کردم

حمید رضا سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ

اگه میشه لطف کنید توضیح بیشتر وبهتر در باره ی اجرای فایل ها واجرای برنامه ها مرسی..۱؟

سلام
برای اجرا وتغییر فایل های بازی باید برنامهGame Graphic Studio 7.4رو
داشته باشید که میتونید از سایت دانلودکنید بعد برنامه رو اجرا کنید
و مسیر زیر رو دنبال کنید
File>Open
بعد وارد جایی بشید که بازی نصب هست یک پوشه به نام img وجود داره
در این پوشه فایلهای زیر وجود داره
cs.img مربوط به موزیک های بازی
cv_0.img مربوط به چهره ها و منوها
cv_1.img مربوط به تور و استادیومها
rs_e.img مربوط به گزارش بازی
rv_e.img مربوط به اسکوربرد و منوهای اصلی
بعد فایل دانلود شده رو نگاه کنید ببینید که کدام یک از موارد بالاست
اگه منو بود rv_e.img رو بازکنید به همین ترتیب اگه چهره بودcv_0.img رو بازکنید بعد فایل دانلود شده رو نگاه کنید و ببینید که شماره چند است
مثلا یه منو دانلود کردید که شماره menu_screen110 است بنابراین
فایلrv_e.img رو باز می کنید بعد در قسمت Search fileنرم افزار
شماره 110رو وارد کنید تا فایل مورد نظر پیدا شه بعد روی فایلی
که شماره آن 110است راست کلیک کنید و گزینه
import a file over this one رو کلیک کنید وبعدآدرس فایل دانلود شده رو بدید(فایل دانلود شده رو بازکنید)در ضمن ابتدا باید فایل رو از حالت
زیپ خارج کنید بعد که این کار رو کردید تغییرات اعمال شده است
اگه بازم متوجه نشدید بهم بگید تا آموزش تصویری بذارم
با تشکر علی اطلس

سعید دوشنبه 17 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.4khane.blogfa.com

سلام من مطالبتو برداشتم مطالب خوبی داری وقت کردی سری هم به ما بزن

سلام سعید جون
ممنون که سر زدی

کاوه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ

برنامه ggs رو با چی باید باز کرد

یعنی چی؟
برنامه ggs رو نصب کن مثل سایر برنامه بعدش بازش کن و
مسیر زیر رو برو
file>open
بعدش برو به محل نصب بازی و فایل هایی مثل CV-0 رو وارد برنامه کن

کاوه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام
هیچ راهی هست چند لول بازی سخت تر کرد؟؟؟؟
اینتوری فایده نداره.اخه همش میبرم

سلام
موقعی که میخوای بازی رو شروع کنی (در صفحه انتخاب توپ)
گزینهGame Levelرو در حالت Top Playerقرار بده وسعی کن با تیمهایی
سطح اول جهان مثل اینتر مسابقه بدی
حالت ببر اگه مردی!
با تشکر علی اطلس
اگه سوالی بود در خدمتم

کاوه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ب.ظ

top player که میکنم ولی تو مستر لیگ ادم راحت قهرمان میشه

امید عصار دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.omidantop.blogfa.com

خوب حالا اگه می چگونگی ژچ کردن بازی رو برام بفرست ایدیت رو هم بفرست خبه امید دیدار امید

کاوه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام
وقتی میام دو تا فایل رو عوض کنم ارور میده مینویسه file still too big .....
try inserting textures one by one in bmp format
yes که میزنم ارور
external exception EEFFACE
رو میده !!!!!!!!!برای چیه

کاوه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ب.ظ

سلام
یه سوال دیگه هم داشتم
لبس تیم های انگلیسی رو دانلود کردم ولی با فلش باز میشن و فقط یه عکسن و هیچ شماره ایی ندارن
اوونا رو باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
ممنون

کاوه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام
یه سوال دیگه داشتم
لبای تیمهای انگلیسی رو دانلود کردم اما با فلش باز میشن و هیچ شماره ای ندارن
باید چیکارشون کنم؟؟؟؟؟؟؟
ممنون

سهیل دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ

اقا چطوری فایل ها رو به بازی وارد کنم من که از این توضیحتون هیچی نفهمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد